PORTAL
start
Aktualności
Filmy polskie
Box office
Baza wiedzy
Książki filmowe
Dokument
Scenarzyści
Po godzinach
Blogi
Konkursy
SFP
start
Wydarzenia
Komunikaty
Pożegnania
Zostań członkiem SFP
Informacje
Dla członków SFP
Kontakt
ZAPA
www.zapa.org.pl
Komunikaty
Informacje
Zapisy do ZAPA
Kontakt
KINO KULTURA
www.kinokultura.pl
Aktualności
Informacje
Repertuar
Kontakt
STUDIO MUNKA
www.studiomunka.pl
Aktualności
Informacje
Zgłoś projekt
Kontakt
AKTORZY POLSCY
www.aktorzypolscy.pl
Aktualności
Informacje
Szukaj
Kontakt
FILMOWCY POLSCY
www.filmowcypolscy.pl
Aktualnosci
Informacje
Szukaj
Kontakt
MAGAZYN FILMOWY
start
O magazynie
Kontakt
STARA ŁAŹNIA
www.restauracjalaznia.pl
Aktualności
Informacje
Rezerwacja
Kontakt
PKMW
start
Aktualności
Filmy
O programie
Kontakt
Portal
SFP
ZAPA
Kino Kultura
Studio Munka
Magazyn Filmowy
Stara Łaźnia
PKMW
MENU
WYDARZENIA
  26.01.2019
Sieć kin Helios zmieniła strukturę dotychczasowego zespołu marketingu i reklamy, dzieląc go na cztery działy: marketingu, promocji i PR, projektów specjalnych, a także sprzedaży korporacyjnej.
Pracę zespołu nadzoruje Magdalena Gorzelniak, łącząca od czerwca br. funkcję wiceprezesa zarządu i dyrektora sprzedaży sieci kin Helios.



Dział marketingu sieci kin Helios odpowiada za innowacyjne rozwiązania z zakresu digital marketingu, mediów społecznościowych oraz programów lojalnościowych. Jego dyrektorem została Agata Szczasny, menedżer marketingu i komunikacji korporacyjnej z 13-letnim doświadczeniem w branży reklamowej (B2B/B2C) i 10-letnim w zarządzaniu. Pracowała na sukces marek w różnych branżach, m.in. telekomunikacyjnej, IT, e-commerce, deweloperskiej oraz HoReCa.


Stanowisko dyrektora działu promocji i PR objęła Maja Nowak, dotychczas zastępczyni dyrektora marketingu i reklamy Heliosa. Na nowym stanowisku odpowiada w szczególności za wizerunek marki, akcje sieciowe, relacje z mediami oraz koordynację i wsparcie dla lokalnych działań kin Helios.


Dyrektorem działu projektów specjalnych jest Robert Kaczor, wcześniej pełniący funkcję zastępcy dyrektora marketingu i reklamy sieci. Na nowym stanowisku nadzoruje działania związane z projektami specjalnymi Heliosa oraz koordynuje programy edukacyjne skierowane do uczniów i nauczycieli realizowane pod egidą projektu „Helios dla Szkoły”.



Dodatkowo w firmie powstał dział sprzedaży korporacyjnej, którego dyrektorem został Marcin Jamróz, dotychczasowy dyrektor marketingu i reklamy Heliosa. Głównym zadaniem nowego działu jest koordynacja współpracy z Tandem Media – brokerem reklamowym sieci, pozyskiwanie i monetyzowanie partnerstw strategicznych dla  spółki oraz zwiększenie udziału sprzedaży bezpośredniej w ramach działalności B2B.



  Helios dysponuje 46 obiektami, w których znajduje się 261 ekranów i ponad 51 tys. miejsc. Wszystkie kina Helios są całkowicie wyposażone w cyfrową technologię projekcyjną. Kina Helios są obecne w 39 miastach – zarówno średniej wielkości, jak i w największych aglomeracjach Polski, m.in. w Łodzi, Trójmieście, Wrocławiu, Poznaniu i Katowicach. Pierwsze kino sieci w Warszawie zostanie otwarte w pierwszym kwartale 2019 roku w centrum handlowym Blue City.



WRÓB
Agora
Ostatnia aktualizacja:  26.01.2019
Zobacz również
Polskie premiery - jak radzą sobie w kinach?
Gdyńskie warsztaty krytyki medialnej: monografia
Copyright © by Stowarzyszenie Filmowców Polskich 2002 - 2024
Scroll