Portal
SFP
ZAPA
Kino Kultura
Studio Munka
Magazyn Filmowy
Stara Łaźnia
PKMW
7 kwietnia rusza kampania wizerunkowa Telewizji Polskiej z udziałem Grażyny Torbickiej, Tomasza Lisa, Wojciecha Manna, Włodzimierza Szaranowicza i Artura Żmijewskiego.
Celem kampanii jest podkreślenie atrybutów wizerunku telewizji publicznej jako tej, która swoją ofertą programową odróżnia się od konkurencji, sięga do wielu dziedzin życia, prezentuje treści ciekawe i wartościowe, w pełni pokazuje różnorodność otaczających nas tematów i wydarzeń.
Grażyna Torbicka, fot. TVP
- Naszym celem było stworzenie kampanii, która podkreśli wizerunek Telewizji Polskiej jako stacji, która ma określone tradycje, stacji będącej blisko widza, koncentrującej się na różnych obszarach działań. Do udziału w spotach zaprosiliśmy osoby będące autorytetami w gatunkach telewizyjnych zgodnych z zadaniami Telewizji Polskiej jako nadawcy publicznego. Osobowości te są także bardzo dobrze oceniane przez widzów w badaniach marketingowych i postrzegane jako profesjonalne, autentyczne, z klasą, własnym stylem oraz pasją – mówi Iwona Bocian – Zaciewska, Dyrektor Biura Marketingu TVP.
W kampanii wzięli udział: Grażyna Torbicka, Tomasz Lis, Wojciech Mann, Włodzimierz Szaranowicz i Artur Żmijewski. Są to osoby od lat związane z Telewizją Polską i reprezentujące poszczególne obszary działalności telewizji publicznej: kulturę, film, publicystykę, informację, rozrywkę oraz sport.
- W założeniach kampania eksploruje idee różnicujące Telewizję Polską względem stacji komercyjnych. Chciałem, aby różnicowanie to odnaleźć można było również w formie – prostej, a jednocześnie oryginalnej – nie będącej jedynie kopią zagranicznych kampanii wizerunkowych – mówi Maciej Szwabe, Z-ca Dyrektora Biura Marketingu TVP, pomysłodawca i reżyser spotu.
Włodzimierz Szaranowicz, fot. TVP
Kampania obejmie anteny Telewizji Polskiej: TVP1, TVP2, TVP Info, TVP Kultura, TVP HD. Zakłada emisję 60-cio sekundowego spotu wizerunkowego koncentrującego się na przekazie emocjonalnym i wrażeniowym oraz 5 spotów koncentrujących się na warstwie przekazu werbalnego, z których każdy poświęcony jest innej osobowości telewizyjnej.
Celem kampanii jest podkreślenie atrybutów wizerunku telewizji publicznej jako tej, która swoją ofertą programową odróżnia się od konkurencji, sięga do wielu dziedzin życia, prezentuje treści ciekawe i wartościowe, w pełni pokazuje różnorodność otaczających nas tematów i wydarzeń.
Grażyna Torbicka, fot. TVP
- Naszym celem było stworzenie kampanii, która podkreśli wizerunek Telewizji Polskiej jako stacji, która ma określone tradycje, stacji będącej blisko widza, koncentrującej się na różnych obszarach działań. Do udziału w spotach zaprosiliśmy osoby będące autorytetami w gatunkach telewizyjnych zgodnych z zadaniami Telewizji Polskiej jako nadawcy publicznego. Osobowości te są także bardzo dobrze oceniane przez widzów w badaniach marketingowych i postrzegane jako profesjonalne, autentyczne, z klasą, własnym stylem oraz pasją – mówi Iwona Bocian – Zaciewska, Dyrektor Biura Marketingu TVP.
W kampanii wzięli udział: Grażyna Torbicka, Tomasz Lis, Wojciech Mann, Włodzimierz Szaranowicz i Artur Żmijewski. Są to osoby od lat związane z Telewizją Polską i reprezentujące poszczególne obszary działalności telewizji publicznej: kulturę, film, publicystykę, informację, rozrywkę oraz sport.
- W założeniach kampania eksploruje idee różnicujące Telewizję Polską względem stacji komercyjnych. Chciałem, aby różnicowanie to odnaleźć można było również w formie – prostej, a jednocześnie oryginalnej – nie będącej jedynie kopią zagranicznych kampanii wizerunkowych – mówi Maciej Szwabe, Z-ca Dyrektora Biura Marketingu TVP, pomysłodawca i reżyser spotu.
Włodzimierz Szaranowicz, fot. TVP
Kampania obejmie anteny Telewizji Polskiej: TVP1, TVP2, TVP Info, TVP Kultura, TVP HD. Zakłada emisję 60-cio sekundowego spotu wizerunkowego koncentrującego się na przekazie emocjonalnym i wrażeniowym oraz 5 spotów koncentrujących się na warstwie przekazu werbalnego, z których każdy poświęcony jest innej osobowości telewizyjnej.
GU
TVP
Ostatnia aktualizacja: 7.04.2012
Niedziela z ...Jerzym Stuhrem
Maciąg i Dorociński nominowani na festiwalu w Monte-Carlo
Copyright © by Stowarzyszenie Filmowców Polskich 2002 - 2024