Portal
SFP
ZAPA
Kino Kultura
Studio Munka
Magazyn Filmowy
Stara Łaźnia
PKMW
5 września rozpoczęła się druga edycja konkursu Timecode AKCJA ANIMACJA, którego celem jest wyłonienie osób, które w ciekawy i angażujący sposób potrafią opowiedzieć historię za pomocą ruchomych obrazów. Timecode AKCJA ANIMACJA jest dla nich szansą na zaprezentowanie swoich umiejętności ekspertom branży kreatywnej i marketingowej.
Konkurs skierowany jest do osób w wieku od 18 do 35 lat. Zadaniem uczestników jest stworzenie, w dowolnej technice animacyjnej, filmu do jednej z sześciu ścieżek dźwiękowych. Parterami tegorocznej edycji konkursu są: Allegro, BIK (Biuro Informacji Kredytowej), Good Looking, Essentiale, OnlyBio oraz radio TOKFM.
Jury wybiera laureata w drodze głosowania. Dodatkowo każda z marek partnerskich, o których powstają animacje ma prawo przyznać własne wyróżnienie. Pula nagród w konkursie wynosi 25 000 zł.
Prace można zgłaszać na stronie www.timecodeakcjaanimacja.pl do 17 października, natomiast finalistów poznamy 15 listopada.
- Konkurs daje korzyści trzem stronom: partnerzy otrzymują animacje o swoich produktach lub usługach, uczestnicy szansę rozwoju zawodowego i nagrody, a branża reklamowa - nowych twórców. Pięciu uczestników zeszłorocznej edycji pracuje obecnie w dużych agencjach reklamowych i digitalowych. Laureaci: Paulina Bertolassi i Oleksander Shumko byli nominowani do Young Creatives Cannes 2018. To nas przekonało, że warto rozwijać ten projekt – mówi Tomasz Dławichowski, managing director Timecode Film Production.
- Rok temu wprowadziliśmy ciekawą formułę feedbacku od jurorów, dla twórców prac z shortlisty. Podczas warsztatu z jurorami, uczestnicy dowiedzieli się co powinni poprawić w przygotowanych animacjach. Pomysł okazał się strzałem w dziesiątkę, prace dużo zyskały. Dlatego w tym roku odbędą się dwa tego typu spotkania. Uczestnicy będą mieli też więcej czasu na przygotowanie animacji - dodaje Katarzyna Rykaczewska, odpowiedzialna na strategię i komunikację konkursu.
Przewodniczącym jury tegorocznej edycji jest dyrektor kreatywny Canal + - Łukasz Słotwiński. Po raz drugi prace oceniać będą: Anna Iller - branded content manager Grupy Allegro, Agnieszka Koćmierowska - creative group head agencji Advalue, Jerzy Drozda - technical artist It Media, Michał Paśko - producent Timecode Film Production oraz Katarzyna Rykaczewska - communication specialist Open Minded Group. Zaproszenie do współpracy przyjęli także: Olaf Krynicki - dyrektor komunikacji Samsung Polska, Sean Bobbitt - producent filmu “Twój Vincent”, duet reżyserski Kasia Kijek i Przemek Adamski, Małgorzata Drozdowska - creative director FCB Bridge2Fun, Rafał Ryś - associate creative director Saatchi&Saatchi oraz reżyser Szymon Pawlik.
Do kooperacji zaproszone zostały uczelnie wyższe: Akademia Sztuk Pięknych w Łodzi, Katowicach, Krakowie, Wrocławiu, Uniwersytet Artystyczny w Poznaniu oraz Polsko Japońska Akademia Technik Komputerowych.
Organizatorem konkursu jest dom produkcyjny Timecode Film Production, który specjalizuje się w produkcji filmów reklamowych, branded content oraz animacji. Parterami konkursu są: SPPA Stowarzyszenie Producentów Polskiej Animacji, Open Minded Group (strategia i komunikacja projektu), Ucho Studio (udźwiękowienie animacji) oraz AudioNetwork (udostępnienie bazy muzyki). Fundatorami nagród są firmy Wacom i Eizo. Patroni medialni projektu: Grafmag, Radio Kampus.
Organizatorem konkursu jest dom produkcyjny Timecode Film Production, który specjalizuje się w produkcji filmów reklamowych, branded content oraz animacji. Parterami konkursu są: SPPA Stowarzyszenie Producentów Polskiej Animacji, Open Minded Group (strategia i komunikacja projektu), Ucho Studio (udźwiękowienie animacji) oraz AudioNetwork (udostępnienie bazy muzyki). Fundatorami nagród są firmy Wacom i Eizo. Patroni medialni projektu: Grafmag, Radio Kampus.
AK
Open Minded Group/Timecode Film Production
Ostatnia aktualizacja: 6.09.2018
6. MIASTOmovie: znamy program
SFP otrzymało nowy certyfikat jakości ISO
Copyright © by Stowarzyszenie Filmowców Polskich 2002 - 2024