Portal
SFP
ZAPA
Kino Kultura
Studio Munka
Magazyn Filmowy
Stara Łaźnia
PKMW
Krajowa Rada Radiofonii Telewizji poinformowała, że od 1 stycznia 2015 roku audycjom dla dzieci w wieku do 12 lat emitowanym w największym telewizjom nie towarzyszą reklamy tzw. niezdrowej żywności.
To wynik porozumienia podpisanego przez ITI Neovision, Telewizję Polsat, Telewizję Polską, Telewizję Puls, TVN, VIMN Poland, The Walt Disney Company (Polska) oraz spółkę Stavka.
Porozumienie ma na celu zapewnienie ochrony małoletnich, wynikające z art. 16b ust. 3a i 3b ustawy o radiofonii i telewizji.
Zgodnie z deklaracją nadawców, audycjom dla dzieci w wieku do 12 lat nie będą towarzyszyły reklamy artykułów spożywczych i napojów, które nie spełniają „Kryteriów żywieniowych do samoregulacji dotyczącej reklamy żywności skierowanej do dzieci poniżej 12 lat” opracowanych na zlecenie Polskiej Federacji Producentów Żywności i zaakceptowanych przez Ministerstwo Zdrowia.
Więcej:
Porozumienie ma na celu zapewnienie ochrony małoletnich, wynikające z art. 16b ust. 3a i 3b ustawy o radiofonii i telewizji.
Zgodnie z deklaracją nadawców, audycjom dla dzieci w wieku do 12 lat nie będą towarzyszyły reklamy artykułów spożywczych i napojów, które nie spełniają „Kryteriów żywieniowych do samoregulacji dotyczącej reklamy żywności skierowanej do dzieci poniżej 12 lat” opracowanych na zlecenie Polskiej Federacji Producentów Żywności i zaakceptowanych przez Ministerstwo Zdrowia.
Więcej:
http://www.krrit.gov.pl/krrit/aktualnosci/news,1725,ograniczenie-reklam-tzw-niezdrowej-zywnosci-przy-audycjach-dla-dzieci.html
WRÓB
KRRiT
Ostatnia aktualizacja: 6.01.2015
fot. SFP
Nowe Horyzonty 2015: zgłoszenia
Wirtualnemedia.pl: rynek VOD i wideo w sieci
Copyright © by Stowarzyszenie Filmowców Polskich 2002 - 2024