Gwiazda "Jeziora marzeń" i żona Toma Cruise’a pozuje w skąpym bikini dla jubilerskiej firmy H. Stern.
Katie Holmes jest twarzą najnowszej kampanii reklamowej luksusowej firmy jubilerskiej. Gwiazda horroru "Nie bój się ciemności" pozuje do zdjęć w skąpym kostiumie kąpielowym. Na niektórych fotografiach pojawia się topless. Póki co billboardy ze zmysłową aktorką można oglądać jedynie na izraelskich ulicach.
Katie Holmes w filmie "Chłopak do towarzystwa", fot. Kino Świat
Katie Holmes, odkąd została żoną scjentologa Toma Cruise’a, unika kontrowersyjnych posunięć. Do tej pory w branży reklamowej reprezentowała dość konserwatywną linię odzieżową projektantki Ann Taylor. Czy równie odważna co w nowej kampanii będzie w wyborze propozycji filmowych? Na razie na premierę czeka komedia romantyczna z jej udziałem – "Responsible Adults" w reżyserii Jona Polla.