PORTAL
start
Aktualności
Filmy polskie
Box office
Baza wiedzy
Książki filmowe
Dokument
Scenarzyści
Po godzinach
Blogi
Konkursy
SFP
start
Wydarzenia
Komunikaty
Pożegnania
Zostań członkiem SFP
Informacje
Dla członków SFP
Kontakt
ZAPA
www.zapa.org.pl
Komunikaty
Informacje
Zapisy do ZAPA
Kontakt
KINO KULTURA
www.kinokultura.pl
Aktualności
Informacje
Repertuar
Kontakt
STUDIO MUNKA
www.studiomunka.pl
Aktualności
Informacje
Zgłoś projekt
Kontakt
AKTORZY POLSCY
www.aktorzypolscy.pl
Aktualności
Informacje
Szukaj
Kontakt
FILMOWCY POLSCY
www.filmowcypolscy.pl
Aktualnosci
Informacje
Szukaj
Kontakt
MAGAZYN FILMOWY
start
O magazynie
Kontakt
STARA ŁAŹNIA
www.restauracjalaznia.pl
Aktualności
Informacje
Rezerwacja
Kontakt
PKMW
start
Aktualności
Filmy
O programie
Kontakt
Portal
SFP
ZAPA
Kino Kultura
Studio Munka
Magazyn Filmowy
Stara Łaźnia
PKMW
MENU
WYDARZENIA
  24.04.2013

Monica Bellucci dołączyła do grona światowych gwiazd, które reklamują polskie produkty. Aktorka podpisała dwuletni kontrakt ze spółką Polskie Zdroje. Jak pierwszy spot oceniają eksperci?

Włoska piękność, była modelka, gwiazda uwodzicielskiej "Maleny", wstrząsającego "Nieodwracalnego", wielu produkcji europejskich i amerykańskich, przyjęła propozycję spółki, która produkuje m.in. wodę Cisowianka Perlage. Kampania z udziałem aktorki ruszyła w weekend. Spoty prezentowane są już w Polsce, ale mają trafić także na rynki zagraniczne - wraz z rozwojem sieci dystrybucyjnej napoju. Pierwszy filmik z Bellucci rozgrywa się w plenerach włoskiego miasteczka Portofino. Jak zawsze elegancka i zmysłowa Monica - po wycieczce motorówką - ma zamówić wodę u mówiącego po francusku kelnera, a następnie jej skosztować. 


Serwis Wirtualnemedia.pl  poprosił o ocenę reklamy ekspertów. "Uważam, że zaangażowanie Pani Monica Bellucci jest doskonałym krokiem" - ocenia Krzysztof Justynowicz z GPD Advertising. "W kontekście planów eksportowych spot jest bardzo trafiony i przedstawia uniwersalną koncepcję, wspierającą głównie jakość produktu. Posiadając tego typu reklamę, należy zatem mocno pracować nad dystrybucją, by wykorzystać w pełni jej potencjał. (…) Wątpliwości budzi jedynie to, czy na rynku polskim tak wysokie pozycjonowane Cisowianki Perlage przyczyni się do wzrostu jej sprzedaży".

Podobnego zdania jest Jakub Załuska, strategy director w Focus Advantage: "Monica Bellucci wydaje się być dobrym wyborem dla marki Cisowianka Perlage. Może odbijają się w tym jeszcze kompleksy naszego społeczeństwa, ale ciągle lubimy, jeśli nasze rodzime produkty pokazywane są jako 'znane przez znanych'".

Bardziej sceptycznie przedsięwzięcie ocenia Wojciech Kotala, CEO agencji Schulz Brand Friendly. "Trochę mało tu treści, fabuły, historii, inaczej niż w podobnej produkcji z Monicą i duetem D&G (…)" - mówi. Nie przekreśla jednak całkiem spotu.

Reklama została przygotowana przez Polskie Zdroje we współpracy z The Chimney Pot i Tyrka Studio.

DR
Wirtualnemedia.pl
Ostatnia aktualizacja:  24.04.2013
Zobacz również
Filmowe spojrzenie na intymność
KRRiT walczy o abonament
Copyright © by Stowarzyszenie Filmowców Polskich 2002 - 2024
Scroll