Monica Bellucci dołączyła do grona światowych gwiazd, które reklamują polskie produkty. Aktorka podpisała dwuletni kontrakt ze spółką Polskie Zdroje. Jak pierwszy spot oceniają eksperci?
Włoska piękność, była modelka, gwiazda uwodzicielskiej "Maleny", wstrząsającego "Nieodwracalnego", wielu produkcji europejskich i amerykańskich, przyjęła propozycję spółki, która produkuje m.in. wodę Cisowianka Perlage. Kampania z udziałem aktorki ruszyła w weekend. Spoty prezentowane są już w Polsce, ale mają trafić także na rynki zagraniczne - wraz z rozwojem sieci dystrybucyjnej napoju. Pierwszy filmik z Bellucci rozgrywa się w plenerach włoskiego miasteczka Portofino. Jak zawsze elegancka i zmysłowa Monica - po wycieczce motorówką - ma zamówić wodę u mówiącego po francusku kelnera, a następnie jej skosztować.
Podobnego zdania jest Jakub Załuska, strategy director w Focus Advantage: "Monica Bellucci wydaje się być dobrym wyborem dla marki Cisowianka Perlage. Może odbijają się w tym jeszcze kompleksy naszego społeczeństwa, ale ciągle lubimy, jeśli nasze rodzime produkty pokazywane są jako 'znane przez znanych'".
Bardziej sceptycznie przedsięwzięcie ocenia Wojciech Kotala,
CEO agencji Schulz Brand Friendly. "Trochę mało tu treści, fabuły,
historii, inaczej niż w podobnej produkcji z Monicą i duetem D&G (…)"
- mówi. Nie przekreśla jednak całkiem spotu.
Reklama została przygotowana przez Polskie Zdroje we współpracy z The Chimney Pot i Tyrka Studio.