Portal
SFP
ZAPA
Kino Kultura
Studio Munka
Magazyn Filmowy
Stara Łaźnia
PKMW
Grupa Kapitałowa Kino Polska TV S.A. opublikowała raport finansowy za rok 2015. Wynik z działalności operacyjnej przekroczył 20,7 mln zł, zaś marża EBITDA (czyli zysk przed potrąceniem wszelkich kredytów itd.) wyniosła ponad 45,1 mln zł.
Przychody Grupy ze sprzedaży wyniosły w 2015 ponad 107 mln zł – o 7 proc. więcej niż w roku poprzednim. Źródłem wzrostu były przede wszystkim o ok. 13 proc. wyższe przychody z emisji i niemal o 63 proc. większe przychody z tytułu reklamy w segmencie kanałów filmowych FilmBox i tematycznych. W 2015 roku wzrósł wynik z działalności operacyjnej. Osiągnął on przeszło 20,7 mln zł, o 24 proc. więcej niż w 2014 r. Marża EBITDA w roku 2015 przekroczyła zaś 45,1 mln zł (w 2014 wyniosła 39,9 mln zł).
FilmBox, płatny kanał z kategorii basic, w porównaniu z rokiem poprzedzającym zwiększył oglądalność wśród widowni z komercyjnej grupy wiekowej 16-49 o niemal 60 proc. Muzyczny kanał Kino Polska Muzyka odświeżył oprawę i ramówkę, zyskując w porównaniu z 2014 ok. 16 proc. widzów w grupie wiekowej 4+ , o ponad jedną piątą zwiększając średni czas spędzany przez nich na tym kanale (ATS). W pierwszym pełnym roku nadawania Stopklatka TV o blisko jedną czwartą, zwiększyła w porównaniu z 2014 roku swoją oglądalność wśród widzów z grupy komercyjnej. Telewizja Kino Polska zaś zachowała pozycję piątego najpopularniejszego kanału filmowo-serialowego. Łącznie kanały Grupy poprawiły zatem wyniki rekordowego pod względem oglądalności roku 2014.
Grupa zaangażowała się również w nowe przedsięwzięcie: ogólnodostępny naziemny kanał ZOOM TV, łączący treści filmowo-serialowe z kontentem dostarczanym przez grupę lokalnych operatorów i nadawców, skupionych w Polskiej Izbie Komunikacji Elektronicznej. Projekt ZOOM TV będzie realizowany przy udziale partnerów projektu: Polskiej Fundacji Wspierania Rozwoju Komunikacji Elektronicznej PIKSEL i Grupy Onet.pl S.A.
FilmBox, płatny kanał z kategorii basic, w porównaniu z rokiem poprzedzającym zwiększył oglądalność wśród widowni z komercyjnej grupy wiekowej 16-49 o niemal 60 proc. Muzyczny kanał Kino Polska Muzyka odświeżył oprawę i ramówkę, zyskując w porównaniu z 2014 ok. 16 proc. widzów w grupie wiekowej 4+ , o ponad jedną piątą zwiększając średni czas spędzany przez nich na tym kanale (ATS). W pierwszym pełnym roku nadawania Stopklatka TV o blisko jedną czwartą, zwiększyła w porównaniu z 2014 roku swoją oglądalność wśród widzów z grupy komercyjnej. Telewizja Kino Polska zaś zachowała pozycję piątego najpopularniejszego kanału filmowo-serialowego. Łącznie kanały Grupy poprawiły zatem wyniki rekordowego pod względem oglądalności roku 2014.
Grupa zaangażowała się również w nowe przedsięwzięcie: ogólnodostępny naziemny kanał ZOOM TV, łączący treści filmowo-serialowe z kontentem dostarczanym przez grupę lokalnych operatorów i nadawców, skupionych w Polskiej Izbie Komunikacji Elektronicznej. Projekt ZOOM TV będzie realizowany przy udziale partnerów projektu: Polskiej Fundacji Wspierania Rozwoju Komunikacji Elektronicznej PIKSEL i Grupy Onet.pl S.A.
WRÓB
Kino Polska TV
Ostatnia aktualizacja: 27.03.2016
Po sesji Eurimages. Dotacja dla Rosołowskiego i Niewiery
Bogdan Mozer: najchętniej wszystko robię sam
Copyright © by Stowarzyszenie Filmowców Polskich 2002 - 2024