PORTAL
start
Aktualności
Filmy polskie
Box office
Baza wiedzy
Książki filmowe
Dokument
Scenarzyści
Po godzinach
Blogi
Konkursy
SFP
start
Wydarzenia
Komunikaty
Pożegnania
Zostań członkiem SFP
Informacje
Dla członków SFP
Kontakt
ZAPA
www.zapa.org.pl
Komunikaty
Informacje
Zapisy do ZAPA
Kontakt
KINO KULTURA
www.kinokultura.pl
Aktualności
Informacje
Repertuar
Kontakt
STUDIO MUNKA
www.studiomunka.pl
Aktualności
Informacje
Zgłoś projekt
Kontakt
AKTORZY POLSCY
www.aktorzypolscy.pl
Aktualności
Informacje
Szukaj
Kontakt
FILMOWCY POLSCY
www.filmowcypolscy.pl
Aktualnosci
Informacje
Szukaj
Kontakt
MAGAZYN FILMOWY
start
O magazynie
Kontakt
STARA ŁAŹNIA
www.restauracjalaznia.pl
Aktualności
Informacje
Rezerwacja
Kontakt
PKMW
start
Aktualności
Filmy
O programie
Kontakt
Portal
SFP
ZAPA
Kino Kultura
Studio Munka
Magazyn Filmowy
Stara Łaźnia
PKMW
MENU
WYDARZENIA
  27.03.2016
Grupa Kapitałowa Kino Polska TV S.A. opublikowała raport finansowy za rok 2015. Wynik z działalności operacyjnej przekroczył 20,7 mln zł, zaś marża EBITDA (czyli zysk przed potrąceniem wszelkich kredytów itd.) wyniosła ponad 45,1 mln zł.
Przychody Grupy ze sprzedaży wyniosły w 2015 ponad 107 mln zł – o 7 proc. więcej niż w roku poprzednim. Źródłem wzrostu były przede wszystkim o ok. 13 proc. wyższe przychody z emisji i niemal o 63 proc. większe przychody z tytułu reklamy w segmencie kanałów filmowych FilmBox i tematycznych. W 2015 roku wzrósł wynik z działalności operacyjnej. Osiągnął on przeszło 20,7 mln zł, o 24 proc. więcej niż w 2014 r. Marża EBITDA w roku 2015 przekroczyła zaś 45,1 mln zł (w 2014 wyniosła 39,9 mln zł).

FilmBox, płatny kanał z kategorii basic, w porównaniu z rokiem poprzedzającym zwiększył oglądalność wśród widowni z komercyjnej grupy wiekowej 16-49 o niemal 60 proc. Muzyczny kanał Kino Polska Muzyka odświeżył oprawę i ramówkę, zyskując w porównaniu z 2014 ok. 16 proc. widzów w grupie wiekowej 4+ , o ponad jedną piątą zwiększając średni czas spędzany przez nich na tym kanale (ATS). W pierwszym pełnym roku nadawania Stopklatka TV o blisko jedną czwartą, zwiększyła w porównaniu z 2014 roku swoją oglądalność wśród widzów z grupy komercyjnej. Telewizja Kino Polska zaś zachowała pozycję piątego najpopularniejszego kanału filmowo-serialowego. Łącznie kanały Grupy poprawiły zatem wyniki rekordowego pod względem oglądalności roku 2014.

Grupa zaangażowała się również w nowe przedsięwzięcie: ogólnodostępny naziemny kanał ZOOM TV, łączący  treści filmowo-serialowe z kontentem dostarczanym przez grupę lokalnych operatorów i nadawców, skupionych w Polskiej Izbie Komunikacji Elektronicznej. Projekt ZOOM TV będzie realizowany  przy udziale partnerów projektu: Polskiej Fundacji Wspierania Rozwoju Komunikacji Elektronicznej PIKSEL i Grupy Onet.pl S.A.

WRÓB
Kino Polska TV
Ostatnia aktualizacja:  27.03.2016
Zobacz również
Po sesji Eurimages. Dotacja dla Rosołowskiego i Niewiery
Bogdan Mozer: najchętniej wszystko robię sam
Copyright © by Stowarzyszenie Filmowców Polskich 2002 - 2024
Scroll