Portal
SFP
ZAPA
Kino Kultura
Studio Munka
Magazyn Filmowy
Stara Łaźnia
PKMW
Serial „rodzinka.pl” został uhonorowany tytułem Hit Roku w kategorii Telewizja 2011. Produkcję wyróżniła redakcja branżowego magazynu „Media i Marketing Polska” w swoim corocznym raporcie na temat rynku nadawców medialnych.
Zdaniem redakcji magazynu MM&P pierwsza od lat wewnętrzna produkcja Telewizji Polskiej udowodniła jak dobrze można wykorzystać zagraniczny format tworząc komedię na wysokim poziomie. W uzasadnieniu nagrody wyróżniona została także elastyczność Biura Reklamy i Handlu TVP przejawiająca się w umiejętnym i subtelnym wykorzystaniu tzw. lokowania produktu.
Serialowi rodzice: Małgorzata Kożuchowska, Tomasz Karolak, fot. TVP
„rodzinka.pl” to serial ukazujący z przymrużeniem oka codzienne życie pięcioosobowej rodziny. Pojawiające się momenty kłótni, nieporozumień, czy rozmów o sprawach fundamentalnych nie zaburzają ciepłej i pełnej miłości atmosfery w domu Boskich. W rolach głównych występują Małgorzata Kożuchowska, Tomasz Karolak oraz trójka serialowych dzieci: Tomek (Maciej Musiał), Kuba (Adam Zdrójkowski) i Kacper (Mateusz Pawłowski), z których każdy to indywidualista, z inną pasją, temperamentem i charakterem.
Ze swoim uniwersalnym i komediowym tematem „rodzinka.pl” jest serialem gromadzącym przed telewizorami różne pokolenia. Serial pokonał wszystkie premierowe pozycje jesiennych ramówek z czterech głównych stacji telewizyjnych a potwierdzają to rekordowe wyniki oglądalności wszystkich jak i ostatniego odcinka drugiej serii. Wyemitowany w środę 7. grudnia br. o godz. 20.40 odcinek zgromadził przed telewizorami ponad 1,7 mln widzów w grupie wiekowej 16-49 przy udziałach 26,3 proc. (dane: Nielsen Audiencje Measurement). Według danych z OBOP w grupie 16-49 serial zgromadził 1,4 mln widzów przy udziałach 24, 2 proc.
Zdaniem redakcji magazynu MM&P pierwsza od lat wewnętrzna produkcja Telewizji Polskiej udowodniła jak dobrze można wykorzystać zagraniczny format tworząc komedię na wysokim poziomie. W uzasadnieniu nagrody wyróżniona została także elastyczność Biura Reklamy i Handlu TVP przejawiająca się w umiejętnym i subtelnym wykorzystaniu tzw. lokowania produktu.
Serialowi rodzice: Małgorzata Kożuchowska, Tomasz Karolak, fot. TVP
„rodzinka.pl” to serial ukazujący z przymrużeniem oka codzienne życie pięcioosobowej rodziny. Pojawiające się momenty kłótni, nieporozumień, czy rozmów o sprawach fundamentalnych nie zaburzają ciepłej i pełnej miłości atmosfery w domu Boskich. W rolach głównych występują Małgorzata Kożuchowska, Tomasz Karolak oraz trójka serialowych dzieci: Tomek (Maciej Musiał), Kuba (Adam Zdrójkowski) i Kacper (Mateusz Pawłowski), z których każdy to indywidualista, z inną pasją, temperamentem i charakterem.
Ze swoim uniwersalnym i komediowym tematem „rodzinka.pl” jest serialem gromadzącym przed telewizorami różne pokolenia. Serial pokonał wszystkie premierowe pozycje jesiennych ramówek z czterech głównych stacji telewizyjnych a potwierdzają to rekordowe wyniki oglądalności wszystkich jak i ostatniego odcinka drugiej serii. Wyemitowany w środę 7. grudnia br. o godz. 20.40 odcinek zgromadził przed telewizorami ponad 1,7 mln widzów w grupie wiekowej 16-49 przy udziałach 26,3 proc. (dane: Nielsen Audiencje Measurement). Według danych z OBOP w grupie 16-49 serial zgromadził 1,4 mln widzów przy udziałach 24, 2 proc.
GU
TVP
Ostatnia aktualizacja: 9.12.2011
Sekrety brytyjskich piwiarni
Mroczna strona Patricii Clarkson
Copyright © by Stowarzyszenie Filmowców Polskich 2002 - 2024