PORTAL
start
Aktualności
Filmy polskie
Box office
Baza wiedzy
Książki filmowe
Dokument
Scenarzyści
Po godzinach
Blogi
Konkursy
SFP
start
Wydarzenia
Komunikaty
Pożegnania
Zostań członkiem SFP
Informacje
Dla członków SFP
Kontakt
ZAPA
www.zapa.org.pl
Komunikaty
Informacje
Zapisy do ZAPA
Kontakt
KINO KULTURA
www.kinokultura.pl
Aktualności
Informacje
Repertuar
Kontakt
STUDIO MUNKA
www.studiomunka.pl
Aktualności
Informacje
Zgłoś projekt
Kontakt
AKTORZY POLSCY
www.aktorzypolscy.pl
Aktualności
Informacje
Szukaj
Kontakt
FILMOWCY POLSCY
www.filmowcypolscy.pl
Aktualnosci
Informacje
Szukaj
Kontakt
MAGAZYN FILMOWY
start
O magazynie
Kontakt
STARA ŁAŹNIA
www.restauracjalaznia.pl
Aktualności
Informacje
Rezerwacja
Kontakt
PKMW
start
Aktualności
Filmy
O programie
Kontakt
Portal
SFP
ZAPA
Kino Kultura
Studio Munka
Magazyn Filmowy
Stara Łaźnia
PKMW
MENU
Telewizja Kino Polska zdobyła Tytanowe Oko, nagrodę IX Festiwalu Kanałów Tematycznych, w kategorii "Świat się śmieje – Polska też". Nową dyrektor marketingu Kino Polska TV S.A. została Milena Wiśniowolska.
Jury wyróżniło kanał za cykl „Komedie wieczorową porą”, nadawany na antenie Telewizji Kino Polska w każdy poniedziałek o 20.15. To przegląd najlepszych polskich filmów komediowych: od klasyków Stanisława Barei przez równie kultowy "Nic śmiesznego" Marka Koterskiego, aż po produkcje z ostatnich lat: „Habemus PapamNanniego Morettiego z 2011 r. ze świetną rolą Jerzego Stuhra (e misja w Kino Polska 13 października 2014 roku) czy „Wojnę polsko-ruskąXawerego Żuławskiego z Borysem Szycem (emisja 20 października). Tytanowe Oko to nagroda przyznawana podczas Festiwalu Kanałów Tematycznych, którego organizatorem jest Polska Izba Komunikacji Elektronicznej.


Jan Himilsbach na plakacie cyklu telewizyjnego "Komedie wieczorową porą", fot. Kino Polska.

W tym samym czasie nastąpiły również zmiany na stanowisku dyrektora marketingu w spółce Kino Polska TV S.A. Została nią wybrania Milena Wiśniowolska, która zastąpiła Łukasza Bułkę. Nowa szefowa marketingu chciałaby między innymi zwiększyć rozpoznawalność marki FilmBox i rozbudować narzędzia promocji sprzedaży pakietu premium.

- Dostępne w nim kanały powinny zainteresować każdego kinomana – zapewnia nowa Pani dyrektor. – Choćby stworzony w tym roku FilmBox Arthouse, poświęcony kinu autorskiemu, zwycięzcom festiwali, klasykom i eksperymentom: to lista filmowych lektur obowiązkowych.

Wiśniowolska chce także położyć większy nacisk na nowsze pozycje w ofercie Telewizji Kino Polska: - Ten kanał to przykład nowoczesnego podejścia do starszego kontentu i archiwaliów, ale niektórzy kojarzą go wyłącznie z kultowymi evergreenami – wyjaśnia Milena Wiśniowolska. – Tymczasem wyświetlamy coraz więcej tytułów z ostatnich lat, mocno wspieramy też młodych filmowców.
 
Milena Wiśniowolska wcześniej związana była przede wszystkim z rynkiem finansów i nieruchomości, jako szefowa marketingu Murator Expo i współwłaścicielka butikowej agencji marketingowej. Ma również doświadczenie medialne: przez dwa lata produkowała i prowadziła w TV Biznes/Polsat News oraz TVP Info cotygodniowe magazyny poradnicze poświęcone nieruchomościom. Jest także autorką licznych publikacji prasowych o tej tematyce.

http://kinopolska.pl/


AK
Kino Polska
Ostatnia aktualizacja:  13.10.2014
Zobacz również
fot. Kino Polska
Konkurs From Poland na Tofifest
Rozpoczął się semestr na Akademii Polskiego Filmu
Copyright © by Stowarzyszenie Filmowców Polskich 2002 - 2024
Scroll