Portal
SFP
ZAPA
Kino Kultura
Studio Munka
Magazyn Filmowy
Stara Łaźnia
PKMW
Telewizja Kino Polska zdobyła Tytanowe Oko, nagrodę IX Festiwalu Kanałów Tematycznych, w kategorii "Świat się śmieje – Polska też". Nową dyrektor marketingu Kino Polska TV S.A. została Milena Wiśniowolska.
Jury wyróżniło kanał za cykl „Komedie wieczorową porą”, nadawany na antenie Telewizji Kino Polska w każdy poniedziałek o 20.15. To przegląd najlepszych polskich filmów komediowych: od klasyków Stanisława Barei przez równie kultowy "Nic śmiesznego" Marka Koterskiego, aż po produkcje z ostatnich lat: „Habemus Papam” Nanniego Morettiego z 2011 r. ze świetną rolą Jerzego Stuhra (e misja w Kino Polska 13 października 2014 roku) czy „Wojnę polsko-ruską” Xawerego Żuławskiego z Borysem Szycem (emisja 20 października). Tytanowe Oko to nagroda przyznawana podczas Festiwalu Kanałów Tematycznych, którego organizatorem jest Polska Izba Komunikacji Elektronicznej.
W tym samym czasie nastąpiły również zmiany na stanowisku dyrektora marketingu w spółce Kino Polska TV S.A. Została nią wybrania Milena Wiśniowolska, która zastąpiła Łukasza Bułkę. Nowa szefowa marketingu chciałaby między innymi zwiększyć rozpoznawalność marki FilmBox i rozbudować narzędzia promocji sprzedaży pakietu premium.
- Dostępne w nim kanały powinny zainteresować każdego kinomana – zapewnia nowa Pani dyrektor. – Choćby stworzony w tym roku FilmBox Arthouse, poświęcony kinu autorskiemu, zwycięzcom festiwali, klasykom i eksperymentom: to lista filmowych lektur obowiązkowych.
Wiśniowolska chce także położyć większy nacisk na nowsze pozycje w ofercie Telewizji Kino Polska: - Ten kanał to przykład nowoczesnego podejścia do starszego kontentu i archiwaliów, ale niektórzy kojarzą go wyłącznie z kultowymi evergreenami – wyjaśnia Milena Wiśniowolska. – Tymczasem wyświetlamy coraz więcej tytułów z ostatnich lat, mocno wspieramy też młodych filmowców.
Milena Wiśniowolska wcześniej związana była przede wszystkim z rynkiem finansów i nieruchomości, jako szefowa marketingu Murator Expo i współwłaścicielka butikowej agencji marketingowej. Ma również doświadczenie medialne: przez dwa lata produkowała i prowadziła w TV Biznes/Polsat News oraz TVP Info cotygodniowe magazyny poradnicze poświęcone nieruchomościom. Jest także autorką licznych publikacji prasowych o tej tematyce.
http://kinopolska.pl/
Jan Himilsbach na plakacie cyklu telewizyjnego "Komedie wieczorową porą", fot. Kino Polska.
W tym samym czasie nastąpiły również zmiany na stanowisku dyrektora marketingu w spółce Kino Polska TV S.A. Została nią wybrania Milena Wiśniowolska, która zastąpiła Łukasza Bułkę. Nowa szefowa marketingu chciałaby między innymi zwiększyć rozpoznawalność marki FilmBox i rozbudować narzędzia promocji sprzedaży pakietu premium.
- Dostępne w nim kanały powinny zainteresować każdego kinomana – zapewnia nowa Pani dyrektor. – Choćby stworzony w tym roku FilmBox Arthouse, poświęcony kinu autorskiemu, zwycięzcom festiwali, klasykom i eksperymentom: to lista filmowych lektur obowiązkowych.
Wiśniowolska chce także położyć większy nacisk na nowsze pozycje w ofercie Telewizji Kino Polska: - Ten kanał to przykład nowoczesnego podejścia do starszego kontentu i archiwaliów, ale niektórzy kojarzą go wyłącznie z kultowymi evergreenami – wyjaśnia Milena Wiśniowolska. – Tymczasem wyświetlamy coraz więcej tytułów z ostatnich lat, mocno wspieramy też młodych filmowców.
Milena Wiśniowolska wcześniej związana była przede wszystkim z rynkiem finansów i nieruchomości, jako szefowa marketingu Murator Expo i współwłaścicielka butikowej agencji marketingowej. Ma również doświadczenie medialne: przez dwa lata produkowała i prowadziła w TV Biznes/Polsat News oraz TVP Info cotygodniowe magazyny poradnicze poświęcone nieruchomościom. Jest także autorką licznych publikacji prasowych o tej tematyce.
http://kinopolska.pl/
AK
Kino Polska
Ostatnia aktualizacja: 13.10.2014
fot. Kino Polska
Konkurs From Poland na Tofifest
Rozpoczął się semestr na Akademii Polskiego Filmu
Copyright © by Stowarzyszenie Filmowców Polskich 2002 - 2024