PORTAL
start
Aktualności
Filmy polskie
Box office
Baza wiedzy
Książki filmowe
Dokument
Scenarzyści
Po godzinach
Blogi
Konkursy
SFP
start
Wydarzenia
Komunikaty
Pożegnania
Zostań członkiem SFP
Informacje
Dla członków SFP
Kontakt
ZAPA
www.zapa.org.pl
Komunikaty
Informacje
Zapisy do ZAPA
Kontakt
KINO KULTURA
www.kinokultura.pl
Aktualności
Informacje
Repertuar
Kontakt
STUDIO MUNKA
www.studiomunka.pl
Aktualności
Informacje
Zgłoś projekt
Kontakt
AKTORZY POLSCY
www.aktorzypolscy.pl
Aktualności
Informacje
Szukaj
Kontakt
FILMOWCY POLSCY
www.filmowcypolscy.pl
Aktualnosci
Informacje
Szukaj
Kontakt
MAGAZYN FILMOWY
start
O magazynie
Kontakt
STARA ŁAŹNIA
www.restauracjalaznia.pl
Aktualności
Informacje
Rezerwacja
Kontakt
PKMW
start
Aktualności
Filmy
O programie
Kontakt
Portal
SFP
ZAPA
Kino Kultura
Studio Munka
Magazyn Filmowy
Stara Łaźnia
PKMW
MENU
Biuro Kreatywnej Europy zaprasza na dwudniowe warsztaty FILM MARKETING – When does it start and does it ever end? Creative Marketing Strategies. Warsztaty są skierowane w pierwszej kolejności do producentów audiowizualnych oraz – w miarę dostępności miejsc – do pozostałych przedstawicieli branży audiowizualnej oraz studentów szkół filmowych.
Seminarium odbędzie się w dniach 11-12 czerwca 2014 w godzinach od 9:30 do 17:00 w Zachęcie - Narodowej Galerii Sztuki w Warszawie.  Wykłady będą prowadzone w języku angielskim z tłumaczeniem symultanicznym na język polski. Zgłoszenia wraz z informacją o wykonywanej działalności należy przesyłać na adres info@kreatywna-europa.eu do 29 maja. Udział w warsztatach jest bezpłatny. Partnerem warsztatów jest Krajowa Izba Producentów Audiowizualnych. Warsztaty prowadzić będą doświadczeni eksperci, specjaliści do spraw marketingu, promocji, strategii informacyjnych. Poniżej prezentujemy ich sylwetki.

Leena Pasanen od 2011 pełni funkcję dyrektora Fińskiego Instytutu Kultury i Nauki Finnagora w Budapeszcie, a także attaché kulturalnego Finlandii na Węgrzech. Jest również ekspertem wielu międzynarodowych szkoleń i programów, m.in. Discovery Campus, EURODOC, Hot Docs i Television Business School. Posiada doświadczenie zdobyte przede wszystkim w Fińskiej Telewizji YLE.  Była również dyrektor European Documentary Network, członkinią rady nadzorczej IDFA Forum i INPUT, a także wielokrotną jurorką międzynarodowych festiwali filmowych, m.in. IDFA i Sundance.

Catherine Buresi ma ponad 20-letnie doświadczenie w branży filmowej, szczególnie w zakresie koprodukcji,  festiwali oraz targów filmowych. Była wieloletnią dyrektorką European Film Market odbywającego się podczas MFF w Berlinie. Szefowała m.in. prestiżowym programom EAVE (European Audiovisual Entrepreneurs) i EUROMED od lat współfinansowanym ze środków programu MEDIA. Pełniła również rolę tzw. matchmakera i konsultanta programowego targów koprodukcyjnych w Berlinie, Producers Network podczas Marche du Film w Cannes oraz targów Dubai Film Connection będących częścią Dubai Film Festival. Obecnie pełni rolę eksperta m.in. Berlinale Talents, MEDIA Stands i Euromed Audiovisual i MAIA Workshops.

Fraser Bensted jest konsultantem marketingowym i współwłaściciele, firmy TOKYO. Rozpoczął karierę w Picture Production Company 15 lat temu, szybko stając się jednym z najlepszych  i najbardziej uznanych montażystów trailerów na świecie. Za międzynarodowy trailer do filmu „Billy Elliot” dostał prestiżową nagrodę Golden Trailer Award. Tworzył również oryginalne kampanie promocyjne wielu wybitnych filmów, m.in. “Slumdog Millionaire”, “Głód”, “500 dni miłości”, “Jestem miłością”. W 2010 roku Fraser założył własną firmę tworzącą trailery – Tokyo, która skupia się na doradzaniu niezależnym producentom i oferuje szeroki zasięg usług marketingowych i produkcyjnych. Fraser jest ekspertem Media Business School (Ronda), EAVE, Berlinale Talent Campus, Skillset (UK) i  The Film Distributors Association.

Dan Light
jest współwłaścicielem Glass Eye, agencji marketingowej specjalizującej się w strategiach interaktywnych. Wraz z Saffron Tucker prowadzili wcześniej dział marketingu interaktywnego Picture Production Company (PPC), największej agencji marketingowej poza Ameryką Północną, gdzie byli odpowiedzialni za zespół producentów, grafików i developerów, wspólnie tworząc wielokrotnie nagradzane kampanie interaktywne dla  Paramount, Universal, Fox i Warner Bros. W 2010 stworzyli Glass Eye – agencję która stoi za kampanią interaktywną takich tytułów jak m.in. „Wilk z Wall Street”, „Transformers: Wiek zagłady”, „Kraina lodu” i najnowszego projektu Ridleya Scotta -„Springsteen&I”. Kampania tego projektu została  nominowana do nagrody SCREEN International w kategorii Najlepsza Kampania Interaktywna, obok  takich gigantów jak Walt Disney, Fox czy Warner Bros. Dan jest ekspertem EAVE i warsztatów Europa Distribution podczas Locarno Film Festival.


fot.ec.europa.eu

PROGRAM:

 
Dzień  1 – 11 czerwca 2014

9:30 – rejestracja uczestników.
10:00 – 11:30 – Leena Pasanen – The DOs and DON´Ts of Pitching (1 część)
11:30 – 12:00 – przerwa kawowa
12:00 – 13:00 – Leena Pasanen – The DOs and DON´Ts of Pitching (2 część)
13:00 – 14:00 – obiad
14:00 – 15:30 – Catherine Buresi – Tips and tools for international film festivals and markets (1 część)
15:30 – 16:00 – przerwa kawowa
16:00 – 17:00 – Catherine Buresi – Tips and tools for international film festivals and markets  (2 część)

Dzień 2 – 12 czerwca  2014

10:00 – 11:30 – Fraser Bensted - Creating Sales Promos and Theatrical Trailers (1 część)
11:30 – 12:00 – przerwa kawowa
12:00 – 13:00 – Fraser Bensted - Creating Sales Promos and Theatrical Trailers (2 część) 
13:00 – 14:00 – obiad
14:00 – 15:30 – Dan Light - Interactive Film Marketing in 2014 (1 część)
15:30 – 16:00 – przerwa kawowa
16:00 – 17:00 – Dan Light - Interactive Film Marketing in 2014 (2 część)

 

WRÓB
Creative Europe Desk Polska
Ostatnia aktualizacja:  16.05.2014
Zobacz również
Nowa sekcja Krakowskiego Festiwalu Filmowego
"W imię…" na niemieckich ekranach
Copyright © by Stowarzyszenie Filmowców Polskich 2002 - 2024
Scroll