Film, który nie trafia do widza nic nie znaczy. Jest ważny, jeśli coś komunikuje tu i teraz.
Jest odpowiedzialna za między innymi tak znakomite produkcje jak: cykl filmów animowanych inspirowanych dziełami malarskimi – „Impresje”(1993 – 1997), niezwykły i nagradzany cykl „14 bajek z Królestwa Lailonii Leszka Kołakowskiego”(1997 – 2011), wyproduko
Na swoim koncie ma między innymi takie tytuły jak: serial „Bukolandia”(1997 – 2006), filmy „Tryumf Pana Kleksa”(2001) i „Tytus, Romek i A’Tomek wśród złodziei marzeń”(2002), animowany cykl „Baśnie i bajki polskie”(2002 – 2006), popularny serial „Miś Fanta
Zaczynał w 1973 roku od współpracy produkcyjnej przy filmie „W pustyni i w puszczy” Władysława Ślesickiego.
Zawodowe szlify zdobywała także w warszawskich teatrach – Polskim i Dramatycznym.
Jest autorem scenografii lub dekoracji wnętrz do kilkudziesięciu filmów fabularnych.
Na swoim koncie ma oprawę takich niezapomnianych produkcji jak: „Daleko od szosy” (1976), „Alternatywy 4” (1983), „Siedem życzeń” (1984), „Cudzoziemka” (1986), „Panny i wdowy” (1991), “Boża podszewka” (1997), “Kochankowie z Marony” (2005), “Czas honoru” (
Autor kilkudziesięciu filmów dokumentalnych oraz spektakli teatralnych.
Nakręcił również dwa filmowe reportaże według własnych scenariuszy: „Czego chcesz od nas panie”(1984) oraz „Zakopane – wiatr halny” (1987) będący dokumentalną impresją o życiu mieszkańców tytułowego Zakopanego, z którym reżyser jest prywatnie bardzo silni
Na ogół nie umiemy patrzeć. Tym bardziej, iż nastał ogólny pęd cywilizacyjny, odrywający nas od rzeczywistości. Nie dość, że nie chcemy mieć z realnością do czynienia, to jeszcze wstawiamy pomiędzy nią i nas – szybę. Chcemy zamknąć świat za szybą.