To był dobry rok w polskich kinach. Łączna frekwencja wyniosła 38,5 mln widzów.
2011 rok zdecydowanie należał do polskich produkcji.
Rozwój sieci spowodował konflikt wewnątrz systemu związanego z otwieraniem kolejnych okien dystrybucji.
Wystrój nowego Heliosa w Sukcesji nawiązuje do starych kin premierowych, „zeroekranowych” - czerwone kanapy, wielki, kryształowy żyrandol, czerwone neony.
Ze Sławomirem Salamonem, dyrektorem generalnym firmy dystrybucyjnej Forum Film Poland, rozmawia Marcin Zawiśliński.
Część trzecia opowieści o nieistniejących warszawskich kinach, zamkniętych z chciwości, głupoty i urzędniczej małoduszności.
Część druga opowieści o nieistniejących warszawskich kinach, zamkniętych z chciwości, głupoty i urzędniczej małoduszności.
Po raz pierwszy w kinach – po 1989 roku - sprzedano ponad 40 milionów biletów tylko w ciągu jednego sezonu.
Czyli o legendarnych warszawskich kinach, które zniknęły z chciwości, głupoty i urzędniczej małoduszności.
Kino Kultura przypomina o bogatej historii polskiego kina, stanowiąc jednocześnie miejsce przyjazne, nowoczesne i otwarte dla wszystkich.