Już teraz można zgłosić swoją obecność na szkoleniach, aby wziąć udział w tym wyjątkowym wydarzeniu.
Pierwszym krokiem, jaki należy podjąć to wejść na stronę www.ArtBuzz.edu.pl/ założyć konto i wybrać wykłady. Da to możliwość udziału w konkursach (znakomite nagrody czekają!), ale co najważniejsze jest to możliwość spotkania się z fachowcami, czerpania z ich doświadczenia oraz zobaczenia rzeczy, które nie pojawiają się poza specjalistycznymi studiami nagrań i laboratoriami komputerowymi.
tematy prezentacji:
Stefana Cordioli:
Design postaci, materiały i procesy przy tworzeniu efektów specjalnych.
Glena Castino:
Digital Intermediate Process and Colour Correction (EN)
Adriana Perdjon:
Aktorstwo i reżyseria w scenach Motion Capture - przyszłość wirtualnego aktorstwa
Program dostępny jest pod linkiem: www.ArtBuzz.edu.pl/program-2012
Organizatrorzy zapraszają także do śledzenia postępów rozgrywającej się na forum MAX3D.plvBitwy Graficznej, o nazwie Artbuzz Challenge:
www.max3d.pl/forum/forumdisplay.php?f=170
W puli nagród tablety Wacom Bamboo i Intuos.
Wszystkie wykłady i warsztaty odbędą się w dniach 11-12 kwietnia.
Więcej informacji na stronie konferencji i Facebooku:
www.facebook.com/ArtBuzz
http://www.artbuzz.edu.pl/
Miejsce: Centrum Konferencyjne U2, AGH, Ul. Reymonta 7, Kraków.
Termin:
11.04.2012r. (środa) 9:00 – 20:00 – Dzień Internetu i nowych technologii.
12.04.2012r. (czwartek) 9:00 – 20:00 – Dzień grafiki komputerowej i produkcji filmowej.
Organizatorzy:
Koło Naukowe MediaFrame AGH
Uczelniana Rada Samorządu Studentów AGH
Akademia Górniczo-Hutnicza
Honorowym patronatem wydarzenie objęli:
Marszałek Województwa Małopolskiego Marek Sowa
Wojewoda Małopolski Jerzy Miller
JM rektor AGH Prof. dr hab. inż. Antoni Tajduś
Partnerami konferencji są:
Alvernia Studios, MAX3D.pl, Miasto Kraków, RCS oraz KrakSpot.
Sponsorem platynowym konferencji jest Windows Internet Explorer 9
Sponsorami złotymi konferencji są: firma Wacom oraz HiddenData
Sponsorami srebrnymi są: Kiwi Produkcje oraz ABB
Patronat medialny:
TVP Kraków, Radio Kraków, Krakowska Telewizja Internetowa, ISTV, kulturaonline.pl, Dziennik Internautów, Krakow Film Commision, kinopolska.pl, purpose.com.pl, TechmaniaK.pl, portalfilmowy.pl, Independent.pl, hatak.pl, dlastudenta.pl, Magiczny Kraków, kreatywnybazar.pl
Program:
Dzień 1
09:00 - 10:00 Analityk biznesowy - czy potrzebuję go w projekcie ? - Krzysztof Parzych
10:15 - 11:15 Czy personalizacja treści musi być dla geeków? - Paweł Opydo
11:30 - 12:30 Spark CE - Najprostszy sposób na stworzenie gry przygodowej - Piotr Żygadło
12:45 - 13:45 How dead is dead? Cykl życia technologii - Michał Czaicki, Wojciech Ptak
15:00 - 16:00 - Magia Google. Wyszukiwarka jako źródło ruchu i nie tylko. Jak wykorzystać potencjał strony www. - Marcin Kordowski
16:15 - 17:15 The liberty to collaborate (EN) - Lennart Regebro
Dzień 2
09:00 - 10:00 Animacja zwierząt w Autodesk Maya - Mariusz Korczak
10:30 - 11:30 Sound Design - Kreacja efektów dźwiękowych: analogowa i cyfrowa. - Michał Fojcik
12:00 - 13:00 Digital Illustration VS Fashion Photography - o potędze cyfrowej ilustracji - Piotr Janowczyk
14:30 - 15:45 Aktorstwo i reżyseria w scenach Motion Capture - przyszłość wirtualnego aktorstwa - Adrian Perdjon
16:30 - 17:30 Digital Intermediate Process and Colour Correction (EN) - Glen Castino
18:00 - 19:30 Design postaci, materiały i procesy przy tworzeniu efektów specjalnych. - Stefan Cordioli
Nieco historii:
Dotychczas odbyły się dwie edycje ArtBuzza. Pierwsza, jednodniowa, miała miejsce 29 kwietnia 2010 roku. Druga, trwająca już dwa dni (16, 17 kwietnia 2011), podzielona została na 2 bloki tematyczne - Blok Technologii Internetowych oraz Blok Grafiki Komputerowej. W ramach bloków przeprowadzono 60-90 minutowe wykłady, po których uczestnicy mieli możliwość zadania pytań związanych z ich tematyką. W trakcie przeprowadzane były liczne konkursy, których łączna pula nagród rzeczowych wynosiła blisko 10 000 zł .
Niezwykle ciekawe prelekcje i wielkość inicjatywy przyciągały ogromną ilość chętnych uczestników.
Osiągnięta frekwencja dowiodła, że wykłady cieszyły się bardzo dużym zainteresowaniem - najpopularniejsza prelekcja zgromadziła prawie 400 słuchaczy. Na temat ArtBuzza powstało wiele korzystnych artykułów zamieszczonych na blogach, serwisach i portalach internetowych.