PORTAL
start
Aktualności
Filmy polskie
Box office
Baza wiedzy
Książki filmowe
Dokument
Scenarzyści
Po godzinach
Blogi
Konkursy
SFP
start
Wydarzenia
Komunikaty
Pożegnania
Zostań członkiem SFP
Informacje
Dla członków SFP
Kontakt
ZAPA
www.zapa.org.pl
Komunikaty
Informacje
Zapisy do ZAPA
Kontakt
KINO KULTURA
www.kinokultura.pl
Aktualności
Informacje
Repertuar
Kontakt
STUDIO MUNKA
www.studiomunka.pl
Aktualności
Informacje
Zgłoś projekt
Kontakt
AKTORZY POLSCY
www.aktorzypolscy.pl
Aktualności
Informacje
Szukaj
Kontakt
FILMOWCY POLSCY
www.filmowcypolscy.pl
Aktualnosci
Informacje
Szukaj
Kontakt
MAGAZYN FILMOWY
start
O magazynie
Kontakt
STARA ŁAŹNIA
www.restauracjalaznia.pl
Aktualności
Informacje
Rezerwacja
Kontakt
PKMW
start
Aktualności
Filmy
O programie
Kontakt
Portal
SFP
ZAPA
Kino Kultura
Studio Munka
Magazyn Filmowy
Stara Łaźnia
PKMW
MENU
Telewizja Puls zamknęła 2013 roku dochodami przekraczającymi 100 mln złotych. Na polskim rynku medialnym to fakt godny podkreślenia. Kto wie, czy w przyszłości obok TVN, Polsatu i dwóch głównych kanałów telewizji publicznej stacja nie stanie się potężną medialną siłą?
Portal Wirtualnemedia.pl zamieścił  interesującą analizę sytuacji rynkowej stacji, która do teju pory kojarzona była z wąskim gronem odbiorców, głównie familijnych. Spółka jest nadawcą dwóch kanałów naziemnych TV Puls i Puls 2.  Puls 2 ruszył  wystartował w lipcu 2012 roku i miał osiągnąć próg rentowności do końca 2013 roku. - Puls 2 był rentowny już po roku nadawania – mówi w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl prezes stacji Dariusz Dąbski. Spółka zamierza dalej inwestować w program. Spółka chce, aby łączny udział obu kanałów Telewizji Puls w grupie komercyjnej wyniósł pod koniec roku 2014  7 proc.  Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement, w lutym 2014 udział TV Puls wynosił 3,19 proc., a Puls 2 - 1,40 proc., czyli łącznie 4,59 proc. Jednak, jak zaznacza portal, w styczniu, gdy nie było igrzysk olimpijskich, było to 5,07 proc.

 

- Coraz więcej widzów rezygnuje z tańszych abonentów u operatorów kablowych i satelitarnych i decyduje się na bezpłatną naziemną telewizję cyfrową. Dlatego wierzymy, że także grupa naszych widzów będzie coraz większa - mówi w rozmowie z portalem Jacek Osadnik, dyrektor marketingu i rozwoju w Telewizji Puls .  Spółka wzięła ponadto udział w konsultacjach dotyczących kolejnego multipleksu naziemnej telewizji cyfrowej, tzw. MUX-8.  Nie ma jednak jeszcze decyzji, czy Puls wejdzie na multipleks i w jakiej formie, natomiast raczej stanie do oficjalnego wyścigu o częstotliwości. 
 
Zaznaczmy, że TV Puls jest jedną z nielicznych stacji, która  umieszcza w swojej ramówce polskie filmy i seriale dla dzieci i młodzieży.  Wydaje się, że ten rodzaj działalności jest dla telewizji szczególnie istotny. Nie tylko dlatego, że jest to część wizerunku stacji.  Telewizja Puls planuje założenie portalu internetowego dla dzieci, który ma być powiązany z serwisem wideo na żądanie z produkcjami dla dzieci. Portal ma być generatorem ruchu na antenę i odwrotnie. Kanał Puls 2 ma obecnie 9,5 proc. udziału wśród widowni dziecięcej.


Artykuł autorstwa Patryka Pallusa można przeczytać tutaj:
http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/telewizja-puls-z-ponad-100-mln-przychodow-zarabiamy-nie-mamy-dlugowa

WRÓB
Wirtualnemedia.pl, sfp.org.pl
Ostatnia aktualizacja:  24.03.2014
Zobacz również
Seminarium scenariuszowe z Lucy Scher
Prapremiera dokumentu „Minkowski | Saga”
Copyright © by Stowarzyszenie Filmowców Polskich 2002 - 2024
Scroll