fot. EMiGRA 2016
Trwa nabór filmów na festiwal EMiGRA 2016
Filmy można zgłaszać do 14 października 2016 roku. Festiwal Filmów Emigracyjnych EMiGRA odbędzie się w dniach 4-6 listopada 2016 roku w Warszawie.
Festiwal EMiGRA jest festiwalem filmów o szeroko rozumianej tematyce emigracyjnej. EMiGRA łączy wszystkich żyjących poza granicami kraju, przekraczających konkretne i symboliczne granice. Podstawą festiwalu są filmy realizowane przez Polaków mieszkających za granicą oraz filmy o Polakach żyjących poza granicami niezależnie od narodowości ich twórców. Ich tematyka to szeroko rozumiana problematyka emigracyjna.

Na konkurs mogą być zgłaszane filmy dokumentalne, krótkometrażowe, animowane oraz fabularne (bez ograniczeń czasowych) zrealizowane przez filmowców profesjonalistów i amatorów wyprodukowane po 1 stycznia 2010. Filmy w konkursie oceniać będzie międzynarodowe jury. Nagrodą w konkursie są wyjazdy studyjne w Polsce oraz za granicą.

Termin zgłoszenia filmów mija 14 października 2016 roku.

Forma zgłoszenia filmu - zgłoszenia filmu na Festiwal można dokonać poprzez stronę internetową www.emigra.com.pl (zakładka konkurs) podając link do filmu lub przesyłając wersję przeglądową filmu – preview version – wraz z wypełnioną kartą zgłoszenia bezpośrednio na adres Fundacji Mediów Polskojęzycznych za Granicą W-Z.

Fundacja na Rzecz Mediów Polskojęzycznych za Granicą „WZ”
ul. St. Kostki Potockiego 10/16
02-958 Warszawa
e-mail: biuro@emigra.com.pl

www.emigra.com.pl

AK / EMiGRA  1 sierpnia 2016 13:15
Scroll