Udany start TVP ABC
1 proc. udziału w widowni w sobotę i aż 1,2 proc. w niedzielę pierwszego marcowego weekendu osiągnęła w pierwszym oficjalnym badaniu TVP ABC po dwóch tygodniach od startu.
Jak podaje Telewizja Polska w swoim komunikacie prasowym, oglądalności TVP ABC w okolicy 1 proc. eksperci medialni spodziewali się optymistycznie dopiero po roku. „Tymczasem udało się go osiągnąć już w pierwszym badaniu widowni telewizyjnej i to mimo że – warto zaznaczyć - nie znalazł się on jeszcze w ofercie wielu kablówek, ani w żadnej z dwóch polskich platform satelitarnych”.

Nadający naziemnie od 15 lutego w godzinach 7:00-21:00 pierwszy ogólnie dostępny i darmowy kanał dla dzieci w ciągu dwóch pierwszych dni oficjalnego badania oglądalności (Nielsen Audience Measurement) w sobotę 1 marca miał 1 proc. ogólnych udziałów w oglądalności telewizji. Oznaczało to, że w każdej minucie przed telewizorami gromadził prawie 88 tys. widzów, a w ciągu dnia kontakt z nim miało aż 2 mln 511 tys. 482 widzów. W niedzielę, 2 marca TVP ABC osiągnęła 1,2 proc. oglądalności, przy prawie 95,5 tys. widzów w każdej minucie i 2 mln 778 tys. 504 widzów łącznie w ciągu dnia. 

WRÓB / TVP  4 marca 2014 08:39
Scroll