Zgłoś projekt cross-mediowy na londyński Pixel Market
Nabór skierowany do producentów zajmujących się projektami cross i transmedialnymi, czyli łączącymi różne kanały dystrybucji oraz wykorzystujących do opowiadania historii różne media,potrwa do 26 lipca 2013 roku.

Twórcy najlepszych projektów zostaną zaproszeni na The Pixel Pitch Competition, który odbędzie się 16 października i  na The Pixel Market Meetings  zaplanowany na 17 października 2013 roku. Obie imprezy organizowane są w ramach Pixel Cross Media Forum przy współpracy z 57. Londyńskim Festiwalem Filmowym. Do udziału w targach organizatorzy wybiorą 30 projektów, osiem z nich weźmie udział w pitchingu. Najlepsze dostaną nagrody: 6 tys. euro od ARTE na rozwój najlepszego projektu,  nagroda beActive Pixel Market Scripted Content w wysokości 2,5 tys.funtów i nagroda dla najlepszego projektu dla dzieci Cinekid Pixel Market w postaci zaproszenia na targi Cinekid for Professionals w Amsterdamie. Pozostałe wyselekcjonowane projekty, które muszą już być w fazie zaawansowanego developingu, wezmą udział w The Pixel Market Meetings.




Zeszłorocznym zwycięzcą nagrody ARTE był projekt "Everyday Rebellion", będący interaktywnym, multimedialnym poradnikiem jak w zabawny, optymistyczny, absurdalny sposób buntować się przeciwko lokalnej oraz globalnej niesprawiedliwości i nadużyciom władzy. W spocie użytym do pitchingu wystąpili między innymi Andy Bichlbaum  ("Yes-Meni naprawiają świat") czy Inna Szewczenko, aktywistka FEMENu.
 
Tematyka trans-mediów była poruszana w Polsce m.in. na ostatnim festiwalu Off Plus Camera oraz podczas Laboratorium Innowacji zorganizowanym przez Media Desk 23-24 kwietnia. Już niedługo w Łodzi w dniach 25-26 września odbędzie się konferencja Filmteractive 2013 również poświęcona tej tematyce.

KB / www.polishshorts.pl  23 lipca 2013 17:10
Scroll