Portal
SFP
ZAPA
Kino Kultura
Studio Munka
Magazyn Filmowy
Stara Łaźnia
PKMW
– W tym zawodzie jest lekkie zboczenie podglądactwa. To ważna cecha: ciekawość świata – powiedział operator filmów „Dom zły“ i „Jasminum“ Krzysztof Ptak, opowiadając o specyfice swojej pracy magazynowi „Malemen“.
– Staram się poprzez moją fotografię pokazać to, co jest normalnie ukryte – tłumaczył filmowiec, który ma na swoim koncie także zdjęcia do „Pornografii“, „Ediego“, „300 mil do nieba“ czy „Mojego Nikifora“. – Ukazywanie tylko fragmentu, kazanie widzowi domyślać się reszty, zaciekawienie go przez niedopowiedzenie – zdradzał tajemnice swojego warsztatu Krzysztof Ptak, wielokrotny laureat Orłów w kategorii Najlepsze zdjęcia – Kluczem jest tajemnica.
– Staram się poprzez moją fotografię pokazać to, co jest normalnie ukryte – tłumaczył filmowiec, który ma na swoim koncie także zdjęcia do „Pornografii“, „Ediego“, „300 mil do nieba“ czy „Mojego Nikifora“. – Ukazywanie tylko fragmentu, kazanie widzowi domyślać się reszty, zaciekawienie go przez niedopowiedzenie – zdradzał tajemnice swojego warsztatu Krzysztof Ptak, wielokrotny laureat Orłów w kategorii Najlepsze zdjęcia – Kluczem jest tajemnica.
JKU
Malemen
Ostatnia aktualizacja: 9.10.2011
Żmuda Trzebiatowska przeprowadziła się do Krakowa
Kompromitacja Hugh Jackmana i Jennifer Garner
Copyright © by Stowarzyszenie Filmowców Polskich 2002 - 2024