PORTAL
start
Aktualności
Filmy polskie
Box office
Baza wiedzy
Książki filmowe
Dokument
Scenarzyści
Po godzinach
Blogi
Konkursy
SFP
start
Wydarzenia
Komunikaty
Pożegnania
Zostań członkiem SFP
Informacje
Dla członków SFP
Kontakt
ZAPA
www.zapa.org.pl
Komunikaty
Informacje
Zapisy do ZAPA
Kontakt
KINO KULTURA
www.kinokultura.pl
Aktualności
Informacje
Repertuar
Kontakt
STUDIO MUNKA
www.studiomunka.pl
Aktualności
Informacje
Zgłoś projekt
Kontakt
AKTORZY POLSCY
www.aktorzypolscy.pl
Aktualności
Informacje
Szukaj
Kontakt
FILMOWCY POLSCY
www.filmowcypolscy.pl
Aktualnosci
Informacje
Szukaj
Kontakt
MAGAZYN FILMOWY
start
O magazynie
Kontakt
STARA ŁAŹNIA
www.restauracjalaznia.pl
Aktualności
Informacje
Rezerwacja
Kontakt
PKMW
start
Aktualności
Filmy
O programie
Kontakt
Portal
SFP
ZAPA
Kino Kultura
Studio Munka
Magazyn Filmowy
Stara Łaźnia
PKMW
Aktorzy Polscy
Filmowcy Polscy
MENU
FILM CAFE
  24.09.2011

– Reżyserzy bardzo często są do d*** psychologami. Nie potrafią skorzystać z dziecięcego charakteru. Biorą do filmu dziecko, a chcą mieć dorosłego – mówi Kinga Preis w wywiadzie dla czasopisma "Zwierciadło".

Kinga Preis w filmie "Cztery noce z Anną "Jerzego Skolimowskiego, fot. Skopia Film

Aktorka, znana z takich filmów jak "Joanna", "Dom zły", "Komornik", "Cztery noce z Anną", przyznaje, że czuje duży wewnętrzny opór, gdy ma zagrać w filmie z małym dzieckiem. Wspomina o swoim doświadczeniu, kiedy to grała matkę dwulatka uczestniczącego w scenie nalotu samolotowego, eksplozji bomb, śmierci wielu osób. – Nigdy w życiu, wcześniej ani później, nie widziałam u nikogo takiego zwierzęcego strachu – mówi Preis. Gra dziecka w filmie, jak uważa aktorka, to najczęściej "gwałt na jego osobie".

JKU/GU
Zwierciadło
Ostatnia aktualizacja:  28.09.2011
Zobacz również
Bogusław Linda uwielbia feministki
Kate Winslet: Nie boję się wnosić do kina własnych ran
Copyright © by Stowarzyszenie Filmowców Polskich 2002 - 2022
Scroll