Portal
SFP
ZAPA
Kino Kultura
Studio Munka
Magazyn Filmowy
Stara Łaźnia
PKMW
Od kilku dni furorę w serwisach plotkarskich robił filmik z dziwnie zachowującym się Bartłomiejem Topą. Zachowanie "podpatrzonego" w metrze i w supermarkecie aktora tłumaczono jako wynik zażycia środków odurzających.
Redaktorzy serwisów plotkarskich już zdołali przypomnieć czytelnikom fakty z życia prywatnego aktora dopasowując je - mniej i bardziej zręcznie - do różnych swoich teorii tłumaczących nietypowe zachowanie Topy, który plotki na swój temat dodatkowo jeszcze potwierdził w programie "Pytanie na śniadanie", w którym zamiast brać aktywny udział w rozmowie, dotykał różnych faktur materiałów, nerwowo się wiercił, nie potrafił odpowiedzieć na proste pytania, a na pytanie czy lubi chodzić w kożuchu odpowiedział, że nie lubi kożucha na mleku, tak jakby nie rozróżniał pojęć.
Bartek Topa, fot. YouTube
Gwiazda "Domu złego" Wojciecha Smarzowskiego, zdradza kulisy swojego niezwykłego zachowania - aktor wystapił w kampanii "Autyzm wprowadza ludzi w błąd" Fundacji SYNAPSIS, która ma na celu zwrócić uwagę społeczeństwa na problem osób chorujących na autyzm. - Dla mnie to było zadanie aktorskie a dla wielu ludzi to codzienność, z którą muszą się zmagać - mówił Bartek Topa.
„Autyzm - całe moje życie"- to akcja informacyjna dotycząca autyzmu zrealizowana przez Fundację SYNAPSIS, reżysera Tomka Wlazińskiego i aktora Bartłomieja Topę, przeprowadzona w dniach 11-14 stycznia 2012 roku, utrzymywana w ścisłej tajemnicy nawet przed mediami, w których była przeprowadzana. Kampanię realizuje agencja PZL, Papaya Films oraz Studio Lunapark.
Redaktorzy serwisów plotkarskich już zdołali przypomnieć czytelnikom fakty z życia prywatnego aktora dopasowując je - mniej i bardziej zręcznie - do różnych swoich teorii tłumaczących nietypowe zachowanie Topy, który plotki na swój temat dodatkowo jeszcze potwierdził w programie "Pytanie na śniadanie", w którym zamiast brać aktywny udział w rozmowie, dotykał różnych faktur materiałów, nerwowo się wiercił, nie potrafił odpowiedzieć na proste pytania, a na pytanie czy lubi chodzić w kożuchu odpowiedział, że nie lubi kożucha na mleku, tak jakby nie rozróżniał pojęć.
Bartek Topa, fot. YouTube
Gwiazda "Domu złego" Wojciecha Smarzowskiego, zdradza kulisy swojego niezwykłego zachowania - aktor wystapił w kampanii "Autyzm wprowadza ludzi w błąd" Fundacji SYNAPSIS, która ma na celu zwrócić uwagę społeczeństwa na problem osób chorujących na autyzm. - Dla mnie to było zadanie aktorskie a dla wielu ludzi to codzienność, z którą muszą się zmagać - mówił Bartek Topa.
„Autyzm - całe moje życie"- to akcja informacyjna dotycząca autyzmu zrealizowana przez Fundację SYNAPSIS, reżysera Tomka Wlazińskiego i aktora Bartłomieja Topę, przeprowadzona w dniach 11-14 stycznia 2012 roku, utrzymywana w ścisłej tajemnicy nawet przed mediami, w których była przeprowadzana. Kampanię realizuje agencja PZL, Papaya Films oraz Studio Lunapark.
EJ
kampaniespołeczne.pl
Ostatnia aktualizacja: 8.08.2013
O kinie hiszpańskim z perspektywy gender
Gosling/Clooney - plakat filmu „Idy marcowe”
Copyright © by Stowarzyszenie Filmowców Polskich 2002 - 2024