PORTAL
start
Aktualności
Filmy polskie
Box office
Baza wiedzy
Książki filmowe
Dokument
Scenarzyści
Po godzinach
Blogi
Konkursy
SFP
start
Wydarzenia
Komunikaty
Pożegnania
Zostań członkiem SFP
Informacje
Dla członków SFP
Kontakt
ZAPA
www.zapa.org.pl
Komunikaty
Informacje
Zapisy do ZAPA
Kontakt
KINO KULTURA
www.kinokultura.pl
Aktualności
Informacje
Repertuar
Kontakt
STUDIO MUNKA
www.studiomunka.pl
Aktualności
Informacje
Zgłoś projekt
Kontakt
AKTORZY POLSCY
www.aktorzypolscy.pl
Aktualności
Informacje
Szukaj
Kontakt
FILMOWCY POLSCY
www.filmowcypolscy.pl
Aktualnosci
Informacje
Szukaj
Kontakt
MAGAZYN FILMOWY
start
O magazynie
Kontakt
STARA ŁAŹNIA
www.restauracjalaznia.pl
Aktualności
Informacje
Rezerwacja
Kontakt
PKMW
start
Aktualności
Filmy
O programie
Kontakt
Portal
SFP
ZAPA
Kino Kultura
Studio Munka
Magazyn Filmowy
Stara Łaźnia
PKMW
MENU
Festiwal Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni serdecznie zaprasza na spotkanie podsumowujące badanie „Profil uczestnika festiwalu filmowego” , które zostało przeprowadzone podczas 47. Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych we wrześniu 2022 roku. Badanie prowadzili dr hab. Krzysztof Stachowiak, dr Anna Wróblewska i mgr Malwina Balcerak.
Prezentacja wyników odbędzie się zdalnie w piątek, 30 grudnia 2022 roku, o godz. 12:00, na platformie ZOOM. Aby dołączyć do spotkania, wystarczyć kliknąć w link na stronie FPFF:

Albo bezpośrednio:
 

Zrealizowane w dniach 12-17 września 2022 roku badanie „Profil uczestnika festiwalu filmowego” to kontynuacja badań prowadzonych w latach 2018–2019. Organizatorami przedsięwzięcia są Pomorska Fundacja Filmowa w Gdyni oraz Wydział Geografii Społeczno-Ekonomicznej i Gospodarki Przestrzennej UAM w Poznaniu.



47. FPFF, Czerwony Dywan, fot. Anna Bobrowska

Tegoroczne badanie zostało przeprowadzone już w okresie postpandemii, kiedy życie festiwalowe mogło toczyć się bez żadnych ograniczeń. Dzięki temu znów możemy mówić o pełnej reprezentatywności przeprowadzonych badań.

Poprzez badania sondażowe zbadano wpływ festiwalu filmowego na rozwój lokalny, określono profil uczestnika i turysty eventowego (festiwalowego), krzyżowanie się jego preferencji kulturalnych, stosunek do nowych mediów i nowych sposobów uczestnictwa w kulturze, zmieniające się kanały komunikacji marketingu dóbr i usług kultury.

Badania dofinansowano ze środków Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej.
WRÓB
FPFF
Ostatnia aktualizacja:  28.12.2022
Zobacz również
Styczniowe polskie premiery na DAFilms
Tymoteusz i Jacek Biesowie - to ich zobaczymy na dużym ekranie w filmie „Chleb i sól”
Copyright © by Stowarzyszenie Filmowców Polskich 2002 - 2024
Scroll