Tym razem scenarzyści mogą
zgłaszać swoje koncepty w postaci nagrań wideo o długości od 3 do 5
minut, wykorzystując szerokie możliwości, którą daje audiowizualna forma.
Zgłoszenia będą prezentowane
od 22 kwietnia przez 2 tygodnie wyselekcjonowanym producentom na platformie
streamingowej Think Film – jedynie po wcześniejszym zalogowaniu się. Scenarzyści otrzymają
informację, którzy producenci oglądali ich prezentacje, a ewentualna współpraca
będzie nawiązana podczas indywidualnego kontaktu.
“Tegoroczna formuła Pitch
Fiesty pozwala nie tylko opowiedzieć o swoim pomyśle, ale także myśleć o
pitchingu w nieco szerszy sposób, który otwiera przed scenarzystkami i
scenarzystami nowe możliwości wzbogacenia swoich prezentacji. Mamy nadzieję, że
brak bezpośredniego kontaktu, będzie zrekompensowany silniejszym dotarciem zgłoszonych
pomysłów do zaproszonego grona producentów”– podkreśla Malwina Czajka, dyrektorka artystyczna
festiwalu.
Na zgłoszenia producentóworganizatorzy czekają do 29 marca. Zaś twórców do 5 kwietnia. Szczegółowe informacje i regulamin Pitch Fiesty dostępny jest na stronie internetowej.