Portal
SFP
ZAPA
Kino Kultura
Studio Munka
Magazyn Filmowy
Stara Łaźnia
PKMW
Tegoroczna jedenasta już edycja Studia Nowe Horyzonty+ odbędzie się w dniach 24-27 lipca 2020 w formule online.
Program szkoleniowy, współorganizowany przez Stowarzyszenie Nowe Horyzonty i Creative Europe Desk Polska, skierowany jest do reżyserów i producentów, którzy rozwijają pierwszy lub drugi pełnometrażowy film fabularny. Podczas Studia uczestnicy wezmą udział w warsztatach i wykładach dotyczących różnych aspektów promocji i rozwoju projektu.
W tym roku wyselekcjonowano 10 duetów reżysersko-producenckich, w tym pięć projektów z Polski i pięć z Estonii, Hiszpanii, Rumunii, Ukrainy i Serbii (ramka). Uczestnicy wezmą udział w warsztatach pod czujnym okiem wyśmienitych ekspertów, wśród których znaleźli się: David Pope (London Film Academy), Alya Belgaroui-Degalet (EAVE) z firmy Wild Bunch, Michael Arnon (EAVE) – reprezentujący Wolf Consultants, agent sprzedaży Hédi Zardi – szef firmy Luxbox, oraz Nguyet Nguyenová reprezentująca Gruvi.
Studio Nowe Horyzonty+ , fot. Anna Pomichowska, mat. Stowarzyszenie Nowe Horyzonty
W tym roku wyselekcjonowano 10 duetów reżysersko-producenckich, w tym pięć projektów z Polski i pięć z Estonii, Hiszpanii, Rumunii, Ukrainy i Serbii (ramka). Uczestnicy wezmą udział w warsztatach pod czujnym okiem wyśmienitych ekspertów, wśród których znaleźli się: David Pope (London Film Academy), Alya Belgaroui-Degalet (EAVE) z firmy Wild Bunch, Michael Arnon (EAVE) – reprezentujący Wolf Consultants, agent sprzedaży Hédi Zardi – szef firmy Luxbox, oraz Nguyet Nguyenová reprezentująca Gruvi.
Studio Nowe Horyzonty+ , fot. Anna Pomichowska, mat. Stowarzyszenie Nowe Horyzonty
W ramach SNH+ zapraszamy na wykład otwarty Film marketing in the future of distribution, który poprowadzi Nguyet Nguyenová z firmy Gruvi. Wydarzenie obędzie się 27 lipca (poniedziałek) w godz. 14:00-15.00.
Spotkanie poprowadzone będzie online, w języku angielskim.
Wykład jest bezpłatny, obowiązują zapisy za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego.
https://kreatywna-europa.eu/11-studio-nowe-horyzonty-i-wyklad-otwarty-nguyet-nguyenovej-z-firmy-gruvi/
Nguyet Nguyenová współpracuje z Gruvi od ponad trzech lat i jest odpowiedzialna za nadzorowanie wszystkich działań związanych z Europą Środkową i Azją Pacyficzną. Współpracując z największymi niezależnymi dystrybutorami w Polsce, była odpowiedzialna za cyfrowe strategie marketingowe wielu tytułów, m. in. "Parasite", „Ból i blask”, „Podły, okrutny, zły”, „Midsommar”. Nguyet doskonale rozumie różne strategie budowania rozgłosu w sferze cyfrowej. Podczas studiów podyplomowych na Uniwersytecie Kopenhaskim w dziedzinie komunikacji filmowej i medialnej, Nguyet przeprowadziła we współpracy z Gruvi dogłębne badanie „Analiza rynku filmowego i możliwości innowacji: budowanie efektywności biznesowej dzięki zastosowaniu technologii Blockchain”, w której bada potencjał różnych rozwiązań technologicznych do wdrożenia w branży filmowej dla zwiększenia jej wydajności.
Gruvi to platforma technologiczna i firma medialna, która opracowuje cyfrowe rozwiązania marketingowe dla firm związanych z filmem i rozrywką. To Gruvi promował "Parasite", na 6 europejskich terytoriach i znalazł dla filmu swoich pierwszych zagranicznych odbiorców. Wśród klientów Gruvi znajdują się HBO, Disney, Viasat, Odeon, a także wielu niezależnych dystrybutorów filmów, takich jak Shawn Theatres, Clover, Gutek Film, Best Film, Filmladen, Pandora Film, Piffl Medien i wiele innych.
Wykład jest bezpłatny, obowiązują zapisy za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego.
https://kreatywna-europa.eu/11-studio-nowe-horyzonty-i-wyklad-otwarty-nguyet-nguyenovej-z-firmy-gruvi/
Nguyet Nguyenová współpracuje z Gruvi od ponad trzech lat i jest odpowiedzialna za nadzorowanie wszystkich działań związanych z Europą Środkową i Azją Pacyficzną. Współpracując z największymi niezależnymi dystrybutorami w Polsce, była odpowiedzialna za cyfrowe strategie marketingowe wielu tytułów, m. in. "Parasite", „Ból i blask”, „Podły, okrutny, zły”, „Midsommar”. Nguyet doskonale rozumie różne strategie budowania rozgłosu w sferze cyfrowej. Podczas studiów podyplomowych na Uniwersytecie Kopenhaskim w dziedzinie komunikacji filmowej i medialnej, Nguyet przeprowadziła we współpracy z Gruvi dogłębne badanie „Analiza rynku filmowego i możliwości innowacji: budowanie efektywności biznesowej dzięki zastosowaniu technologii Blockchain”, w której bada potencjał różnych rozwiązań technologicznych do wdrożenia w branży filmowej dla zwiększenia jej wydajności.
Gruvi to platforma technologiczna i firma medialna, która opracowuje cyfrowe rozwiązania marketingowe dla firm związanych z filmem i rozrywką. To Gruvi promował "Parasite", na 6 europejskich terytoriach i znalazł dla filmu swoich pierwszych zagranicznych odbiorców. Wśród klientów Gruvi znajdują się HBO, Disney, Viasat, Odeon, a także wielu niezależnych dystrybutorów filmów, takich jak Shawn Theatres, Clover, Gutek Film, Best Film, Filmladen, Pandora Film, Piffl Medien i wiele innych.
WRÓB
Stowarzyszenie Nowe Horyzonty
Ostatnia aktualizacja: 23.07.2020
KAMERALNE LATO zaprasza producentów i scenarzystów na pitchingi
Agata Trzebuchowska na festiwalu Rhode Island!
Copyright © by Stowarzyszenie Filmowców Polskich 2002 - 2024