Film wyprodukuje duet: Dorota Rabczewska-Stępień i Emil Stępień, którzy już wcześniej mieli okazję współpracować przy hitach „Pitbull. Niebezpieczne kobiety” i „Pitbull. Ostatni pies”. Reżyserii podjęła się Maria Sadowska – autorka „Sztuki kochania. Historii Michaliny Wisłockiej”. Głównym scenarzystą filmu jest Mitja Okorn, który stanął za kamerą takich przebojów, jak „Listy do M.” czy „Planeta Singli”.
Emi to młoda ambitna dziewczyna, która od lat
marzy o wielkim świecie. Gdy tylko nadarza się okazja, bez wahania
wskakuje w jego tryby, stając się ekskluzywną damą do towarzystwa.
Wkrótce to ona na zaproszenie arabskich szejków zaczyna werbować polskie
miss, celebrytki, gwiazdy ekranu i modelki. Jednak ten niedostępny,
opływający w luksusy świat już niedługo pokaże swoją mroczną stronę.
- Po raz pierwszy w swojej filmowej karierze podejmuję temat bohatera, a
raczej bohaterki, która nie jest w jednoznaczny sposób pozytywna. Jest
to dla mnie bardzo ciekawa i nowa droga, zupełnie nowe doświadczenie.
Wszyscy jednak kochamy filmy o gangsterach i fascynujemy się mrocznymi
bohaterami, mimo że wiemy, że są to ludzie o wątpliwej moralności.
Robimy więc kino gangsterskie tylko, że z dziewczynami lekkich obyczajów
w roli głównej. Ciemna strona ludzkiej natury, to do czego być może każdy z nas jest
zdolny bądź nie jest, to temat, który zawsze fascynował i widzów, i filmowców. Takie pytanie chciałabym, żeby widz zadał sobie po wyjściu z kina. Podejmujemy też niezwykle ważny temat handlu ludźmi, oraz tego, że dzisiejszy świat jest pełen hipokryzji i przyzwolenia na to. To film o tym jak bardzo powierzchownie i relatywnie postrzegamy i oceniamy rzeczywistość - mówi Maria Sadowska, reżyserka.
- Moją misją jest robienie filmów z morałem. Zadaniem „Dubajek” jest,
by młode dziewczyny poczuły dumę i satysfakcję ze swoich ambicji,
ciężkiej pracy i niechodzenia na skróty. Aby sztuczny blichtr niektórych celebrytek nie był wzorem do naśladowania i powodem do zazdrości. W
tej historii za każdą kupioną firmową torebką kryje się sprzedaż
moralności i siebie. Nie zapomniałam jednak o drugiej stronie medalu. Film pokaże również hipokryzję klientów z Polski, którzy do dnia
dzisiejszego cieszą się z nienagannego medialnego wizerunku mężów i
ojców - przyznaje Dorota Rabczewska-Stępień, producentka.
Film trafi do kin 22 stycznia 2021 roku.