PORTAL
start
Aktualności
Filmy polskie
Box office
Baza wiedzy
Książki filmowe
Dokument
Scenarzyści
Po godzinach
Blogi
Konkursy
SFP
start
Wydarzenia
Komunikaty
Pożegnania
Zostań członkiem SFP
Informacje
Dla członków SFP
Kontakt
ZAPA
www.zapa.org.pl
Komunikaty
Informacje
Zapisy do ZAPA
Kontakt
KINO KULTURA
www.kinokultura.pl
Aktualności
Informacje
Repertuar
Kontakt
STUDIO MUNKA
www.studiomunka.pl
Aktualności
Informacje
Zgłoś projekt
Kontakt
AKTORZY POLSCY
www.aktorzypolscy.pl
Aktualności
Informacje
Szukaj
Kontakt
FILMOWCY POLSCY
www.filmowcypolscy.pl
Aktualnosci
Informacje
Szukaj
Kontakt
MAGAZYN FILMOWY
start
O magazynie
Kontakt
STARA ŁAŹNIA
www.restauracjalaznia.pl
Aktualności
Informacje
Rezerwacja
Kontakt
PKMW
start
Aktualności
Filmy
O programie
Kontakt
Portal
SFP
ZAPA
Kino Kultura
Studio Munka
Magazyn Filmowy
Stara Łaźnia
PKMW
Aktorzy Polscy
Filmowcy Polscy
MENU
Konkurs Papaya Young Directors wystartował z nową kategorią – teledyski. Zgłoszenia do tej kategorii będą przyjmowane do 10 kwietnia.

Do tej pory konkurs wyróżniał się formułą współpracy z markami, dla których uczestnicy przygotowywali filmy reklamowe. Do grona sponsorów 6. edycji Papaya Young Directors dołączył Żywiec reprezentowany przez projekt Męskie Granie. Z okazji dziesięciolecia inicjatywy organizatorzy powołali do życia konkurs Męskie Granie Young. Dwa zwycięskie zespoły Żurkowski i Robert Cichy  oprócz udziału w ogólnopolskiej trasie Męskiego Grania, otrzymają teledyski zrealizowane przez finalistów Papaya Young Directors.  

 

Tuż po ogłoszeniu zwycięzców Męskiego Grania Young rozpoczęto nabór zgłoszeń do Kategorii Teledysk. Podobnie jak w przypadku Kategorii Głównej konkursu, po zalogowaniu się do panelu na stronie papayayoungdirectors.com, będzie można zapoznać się z briefem dostarczonym przez Męskie Granie i zwycięskie zespoły. Jego główna idea to "Ż muzyką". Scenariusze przyjmowane będą do 10 kwietnia.

 

- Chcemy jako konkurs otwierać się na nowe możliwości, co równocześnie oznacza wskazywanie nowych dróg dla młodych filmowców. Zrobienie teledysku to zupełnie inne wyzwanie niż stworzenie spotu reklamowego, co powinno przełożyć się na odkrycie filmowych talentów, które w tej formie wyrażą się najpełniej - dodaje Kacper Sawicki, executive producer Papaya Films.

 

Poza udziałem reprezentantów agencji reklamowych w jury, eksplikacje reżyserskie oceniane będą także przez przedstawicieli wytwórni muzycznych, osoby z branży muzycznej, reżyserów i producentów teledysków oraz muzyków.

 

Budżet na realizację teledysku dla finalistów wyniesie 10 000 zł. Teledyski zostaną zaprezentowane na gali finałowej konkursu 12 czerwca i razem ze spotami reklamowymi z Kategorii Głównej, będą rywalizować o Grand Prix 6. edycji Papaya Young Directors. Pula nagród to 100 000 zł.

 


Szczegóły na stronie: https://www.papayayoungdirectors.com/

MR
Papaya Young Directors
Ostatnia aktualizacja:  1.04.2019
Zobacz również
fot. materiały prasowe
Bronisław Zeman – historie nie z tej ziemi
Doc Lab Poland wystartował: Przedstawiamy konsultantów
Copyright © by Stowarzyszenie Filmowców Polskich 2002 - 2021
Scroll