PORTAL
start
Aktualności
Filmy polskie
Box office
Baza wiedzy
Książki filmowe
Dokument
Scenarzyści
Po godzinach
Blogi
Konkursy
SFP
start
Wydarzenia
Komunikaty
Pożegnania
Zostań członkiem SFP
Informacje
Dla członków SFP
Kontakt
ZAPA
www.zapa.org.pl
Komunikaty
Informacje
Zapisy do ZAPA
Kontakt
KINO KULTURA
www.kinokultura.pl
Aktualności
Informacje
Repertuar
Kontakt
STUDIO MUNKA
www.studiomunka.pl
Aktualności
Informacje
Zgłoś projekt
Kontakt
AKTORZY POLSCY
www.aktorzypolscy.pl
Aktualności
Informacje
Szukaj
Kontakt
FILMOWCY POLSCY
www.filmowcypolscy.pl
Aktualnosci
Informacje
Szukaj
Kontakt
MAGAZYN FILMOWY
start
O magazynie
Kontakt
STARA ŁAŹNIA
www.restauracjalaznia.pl
Aktualności
Informacje
Rezerwacja
Kontakt
PKMW
start
Aktualności
Filmy
O programie
Kontakt
Portal
SFP
ZAPA
Kino Kultura
Studio Munka
Magazyn Filmowy
Stara Łaźnia
PKMW
Aktorzy Polscy
Filmowcy Polscy
MENU
Trwa druga edycja konkursu Timecode AKCJA ANIMACJA, którego celem jest wyłonienie młodych twórców animacji i motion designerów oraz umożliwienie im zaistnienia w branży kreatywnej.
Pula nagród wynosi 25 000 zł. Prace można zgłaszać na stronie www.timecodeakcjaanimacja.pl do 17 października, natomiast finalistów poznamy 15 listopada. Organizatorzy szukają osób, które potrafią w ciekawy i angażujący sposób opowiedzieć historię za pomocą ruchomych obrazów.

- W Timecode Film Production od wielu lat produkujemy content animowany i widzimy, że jego twórców jest wciąż za mało na rynku. Timecode Akcja Animacja jest dla uczestników pewnego rodzaju testem predyspozycji, szkołą pracy z briefem, a przede wszystkim unikalną szansą na zaprezentowanie swoich umiejętności najlepszym ekspertom branży kreatywnej i marketingowej - mówi Tomasz Dławichowski managing director Timecode Film Production. Konkurs skierowany jest do osób w wieku od 18 do 35 lat. Zadaniem uczestników jest stworzenie, w dowolnej technice animacyjnej, filmu do jednej z sześciu ścieżek dźwiękowych.

Ze zgłoszonych prac jury wybiera pięć filmów. Następnie wyróżnieni twórcy zostają zaproszeni na warsztaty, podczas których pod okiem ekspertów poprawiają swoje animacje. Zwycięzca wybierany jest w drodze głosowania. Rok temu wprowadziliśmy ciekawą formułę feedbacku od jurorów, dla twórców prac z shortlisty.

- Podczas warsztatu z jurorami, uczestnicy dowiedzieli się co powinni poprawić w przygotowanych animacjach. Pomysł okazał się strzałem w dziesiątkę, prace dużo zyskały. Dlatego w tym roku odbędą się dwa tego typu spotkania. Uczestnicy będą mieli też więcej czasu na przygotowanie animacji - dodaje Katarzyna Rykaczewska, odpowiedzialna na strategię i komunikację konkursu. Przewodniczącym jury tegorocznej edycji jest dyrektor kreatywny Canal + - Łukasz Słotwiński. Po raz drugi prace oceniać będą: Anna Iller - branded content manager Grupy Allegro, Agnieszka Koćmierowska - creative group head agencji Advalue, Jerzy Drozda - technical artist It Media, Michał Paśko - producent Timecode Film Production oraz Katarzyna Rykaczewska - communication specialist Open Minded Group. Zaproszenie do współpracy przyjęli także: Olaf Krynicki - dyrektor komunikacji Samsung Polska, Sean Bobbitt - producent filmu "Twój Vincent", duet reżyserski Kasia Kijek i Przemek Adamski, Małgorzata Drozdowska - creative director FCB Bridge2Fun, Rafał Ryś -associate creative director Saatchi&Saatchi oraz reżyser Szymon Pawlik.

Do kooperacji zaproszone zostały uczelnie wyższe: Akademia Sztuk Pięknych w Łodzi, Katowicach, Krakowie, Wrocławiu, Uniwersytet Artystyczny w Poznaniu oraz Polsko Japońska Akademia Technik Komputerowych.

Organizatorem konkursu jest dom produkcyjny Timecode Film Production, który specjalizuje się w produkcji filmów reklamowych, branded content oraz animacji. Parterami tegorocznej edycji są: Allegra, BIK (Biuro Informacji Kredytowej), Good Looking, Essentiale, OnlyBio oraz radio TOKFM oraz SPPA Stowarzyszenie Producentów Polskiej Animacji, Open Minded Group (strategia i komunikacja projektu), Ucho Studio (udźwiękowienie animacji) oraz AudioNetwork (udostępnienie bazy muzyki). Fundatorami nagród są firmy Wacom i Eizo. Patroni medialni projektu: Grafmag, Radio Kampus.

Więcej informacji o konkursie można znaleźć tutaj. 
AK
Polish Animations
Ostatnia aktualizacja:  3.10.2018
Zobacz również
„I odpuść nam nasze długi” filmem zamknięcia 34.WFF
Avengers nie znają granic. Laureaci piątej edycji Nagród Filmwebu
Copyright © by Stowarzyszenie Filmowców Polskich 2002 - 2020
Scroll