PORTAL
start
Aktualności
Filmy polskie
Box office
Baza wiedzy
Książki filmowe
Dokument
Scenarzyści
Po godzinach
Blogi
Konkursy
SFP
start
Wydarzenia
Komunikaty
Pożegnania
Zostań członkiem SFP
Informacje
Dla członków SFP
Kontakt
ZAPA
www.zapa.org.pl
Komunikaty
Informacje
Zapisy do ZAPA
Kontakt
KINO KULTURA
www.kinokultura.pl
Aktualności
Informacje
Repertuar
Kontakt
STUDIO MUNKA
www.studiomunka.pl
Aktualności
Informacje
Zgłoś projekt
Kontakt
AKTORZY POLSCY
www.aktorzypolscy.pl
Aktualności
Informacje
Szukaj
Kontakt
FILMOWCY POLSCY
www.filmowcypolscy.pl
Aktualnosci
Informacje
Szukaj
Kontakt
MAGAZYN FILMOWY
start
O magazynie
Kontakt
STARA ŁAŹNIA
www.restauracjalaznia.pl
Aktualności
Informacje
Rezerwacja
Kontakt
PKMW
start
Aktualności
Filmy
O programie
Kontakt
Portal
SFP
ZAPA
Kino Kultura
Studio Munka
Magazyn Filmowy
Stara Łaźnia
PKMW
MENU
Jak skutecznie dotrzeć do widzów? Możesz dowiedzieć się tego podczas trzech intensywnych dni weekendowego kursu w Szkole Filmowej w Łodzi. Wydział Organizacji Sztuki Filmowej zaprasza - 9-11 czerwca: "JAK SKUTECZNIE DOTRZEĆ DO WIDZÓW W KINIE, TELEWIZJI I INTERNECIE? Nowoczesna promocja i dystrybucja filmów, programów tv oraz innych utworów audiowizualnych”.
5 lat temu YouTube ogłosił, że jego użytkownicy w ciągu każdej 1 sekundy publikują 1 godzinę nowych materiałów wideo. Obecnie w ciągu 1 doby na ten serwis trafia tyle filmów, że gdybyś zechciał je wszystkie zobaczyć to nie starczyłoby Ci całego życia. Z roku na rok coraz łatwiej jest zrealizować film. Coraz trudniej jednak znaleźć widzów, którzy skłonni byliby poświęcić swój czas, żeby go obejrzeć i sfinansować jego produkcję.

- Planujesz premierę filmu fabularnego, dokumentu, animacji, programu telewizyjnego, teledysku?
- Nie masz pomysłu co zrobić, żeby widzowie dowiedzieli się o tym i zechcieli go zobaczyć?

W dniach 9-11 czerwca Wydział Organizacji Sztuki Filmowej Szkoły Filmowej w Łodzi zaprasza na intensywny długi weekend podczas praktycznego kursu: „JAK SKUTECZNIE DOTRZEĆ DO WIDZÓW W KINIE, TELEWIZJI I INTERNECIE? Nowoczesna promocja i dystrybucja filmów, programów tv oraz innych utworów audiowizualnych”

W ciągu 3 intensywnych dni wypełnionych wykładami, warsztatami i spotkaniami dowiesz się m.in.:
- Jak przygotować film do dystrybucji, tak żeby spełniał wszystkie standardy kinowe i telewizyjne?
- Jak opracować nowoczesną kampanię reklamową przy użyciu niestandardowych narzędzi promocyjnych?
- Jak przygotować atrakcyjną strategię komunikacji i prowadzić dialog z widzami w mediach społecznościowych?
- Jak negocjować i na co zwrócić uwagę podpisując umowę z dystrybutorem kinowym lub stacją telewizyjną?

Wszystkie informacje o kursie na stronie: www.film.lodz.pl.

Rejestracja i informacje o kursie:
- on-line: na stronie www.film.lodz.pl lub pisząc na adres e-mail: produkcja2@filmschool.lodz.pl
- telefonicznie: 42 27 55 876 lub 42 27 55 815 (w dni robocze 9:00-16:00)
- osobiście: w Dziekanacie Wydziału Organizacji Sztuki Filmowej, ul. Targowa 57, 90-323 Łódź (dni robocze 9:00-16:00)


AK
Szkoła Filmowa w Łodzi
Ostatnia aktualizacja:  24.05.2017
Zobacz również
70. MFF w CANNES: Nowe Horyzonty w Cannes
Nowy film reżysera „Bogów” – zobacz zdjęcia
Copyright © by Stowarzyszenie Filmowców Polskich 2002 - 2024
Scroll