Portal
SFP
ZAPA
Kino Kultura
Studio Munka
Magazyn Filmowy
Stara Łaźnia
PKMW
Szósta edycja festiwalu komunikacji interaktywnej Filmteractive odbędzie się w dniach 28-29 września 2016 roku w Szkole Filmowej w Łodzi. Wśród zaproszonych prelegentów znaleźli się przedstawiciele takich marek konsumenckich oraz komunikacyjnych jak: Orange, The Walt Disney Company, Vice czy Twitter. Krajowa Izba Producentów Audiowizualnych jest partnerem wydarzenia i będzie obecna na festiwalu.
Filmteractive 2015. Fot. Filmteractive Festival.
W tegorocznym programie Filmteractive m.in. spotkania z przedstawicielami biznesu, reklamy oraz przemysłów kreatywnych, prezentacja Joeriego Van den Bergha – eksperta od genów Y i Z, autora bestsellera „Jak kreować marki, które pokocha pokolenie Y?”, który w Polsce pojawi się po raz pierwszy; zamknięty warsztat na temat Millenialsów i marketingowych trendów prowadzony przez Jana Kisielewskiego i Patrycję Venulet ze Stratosfera by Deloitte. Wirtualna rzeczywistość oraz storytelling to kolejne obszary, które zdominują tematykę Filmteractive 2016. Tutaj swój udział potwierdzili Morgan Bouchet – Director Digital Content & Innovation Head of VR (Orange), a takżeArtur Pacuła - Chief Marketing Officer and Head of Disney Interactive CEE (The Walt Disney Company); panele dyskusyjne z przedstawicielami takich marek jak: Samsung, Orange, Superhot czy Platige Image.
Maciej Binkowski z firmy Techland w czasie Filmteractive 2015. Fot. Filmteractive Festival.
Rozwiązania technologiczne i Strefa Innowacji
Podczas Filmteractive znajdzie się również miejsce dla twórców ciekawych rozwiązań technologicznych, a także dla osób poszukujących innowacyjnych rozwiązań z zakresu: socialmedia, mobile, VR, gaming, innovation, interactive. Nowością festiwalu jest Strefa Innowacji, która ma pozwolić na prezentowanie swoich projektów na specjalnych, multimedialnych stanowiskach. W kameralnej atmosferze będzie można tu porozmawiać z twórcami innowacyjnych treści oraz projektów VR, a także zanurzyć się w wirtualną rzeczywistość w praktyce: sprawdzić, jakie możliwości daje i na czym tak naprawdę polega.
Filmteractive 2015. Fot. Filmteractive Festival.
- Dostajemy coraz więcej sygnałów na to, że podejście networkingowe, które staramy się promować od momentu powstania Filmteractive jest skuteczne i potrzebne zarówno dla branży reklamowej, szukającej ciekawych treści, jak i dla twórców, którzy muszą być otwarci na różne sposoby finansowania i realizacji swoich projektów – mówi Agata Wielgus, project manager Filmteractive – Jednym z takich sygnałów jest dofinansowanie, jakie udało nam się uzyskać dla festiwalu z programu UE Kreatywna Europa MEDIA. Jest to dla nas jednoznaczny sygnał na to, że marki stają się mediami inwestującymi i tworzącymi pełnowartościowe i atrakcyjne treści, a proponowane przez nas biznesowe podejście do wydarzenia okazuje się korzystne dla obu stron.
Pełen program Filmteractive na TUTAJ.
Bilety do kupienia TUTAJ (w przypadku rezerwacji do 31 sierpnia organizatorzy proponują zniżkę).
TS
KIPA
Ostatnia aktualizacja: 4.08.2016
fot. Filmteractive Festival
"Aktorzy Polscy" z nominacją do Dobrego Wzoru 2016
Trwa nabór do Białostockiego Funduszu Filmowego
Copyright © by Stowarzyszenie Filmowców Polskich 2002 - 2024