Portal
SFP
ZAPA
Kino Kultura
Studio Munka
Magazyn Filmowy
Stara Łaźnia
PKMW
Czy zastanawialiście się kiedyś co robi Ponury Żniwiarz po godzinach? Czy ogląda seriale, chodzi na siłownię, a może po prostu ostro imprezuje, żeby odreagować stres? Marcin Dubiniec, reżyser Papaya Films, odpowiada na te i wiele innych pytań w filmie krótkometrażowym The Life of Death.
6-minutowa fabuła „The Life of Death” 18 marca 2016 roku miała swoją premierę w Internecie. „<Życie Śmierci> to niezwykłe spojrzenie polskiego reżysera na los bohatera, którego fachem jest odbieranie tego, co wszyscy mamy najcenniejsze. Nowy obraz Papaya w zabawny, a czasami kontrowersyjny sposób pokaże nam, jak spędza wolny czas najsmutniejszy, posłaniec najgorszych możliwych wieści. Paradoksalnie patrząc na dzień z życia Śmierci widzowie będą mogli wyciągnąć wnioski z własnego losu i spojrzeć na siebie z zupełnie innej perspektywy”, czytamy w informacji prasowej.
Film kręcony był w Nowym Yorku.
Film trwa około siedmiu minut.
Film można obejrzeć wchodząc na stronę PAPAYA na FB: Facebook.com/papayafilms.
Marcin Dubiniec współpracuje z Papaya od początku maja 2015 roku. Wcześniej pracował jako copywriter w agencjach reklamowych Draft FCB, G7 i DDB Warszawa. Przygotował dla Fundacji INSPRO szeroko dyskutowany spot „Obywatele decydują” (którego emisji odmówiły Polskie Radio i Telewizja Polska, za to pokazały go m.in. Polsat News, RMF FM i Radio Kielce). Pracował m.in. dla takich firm jak T-Mobile, Nike, McDonald’s i Ferrero.
Papaya jest niezależnym domem produkcyjnym, który specjalizuje się w produkcji contentu, filmów reklamowych, fabularnych oraz teledysków. Papaya realizuje swoje produkcje na całym świecie, prowadząc równocześnie biura w Warszawie i Londynie. Jest pomysłodawcą i organizatorem konkursu dla młodych twórców Papaya Young Directors.
Więcej informacji:
http://papaya-films.com
http://papayayoungdirectors.com
Film można obejrzeć wchodząc na stronę PAPAYA na FB: Facebook.com/papayafilms.
Marcin Dubiniec współpracuje z Papaya od początku maja 2015 roku. Wcześniej pracował jako copywriter w agencjach reklamowych Draft FCB, G7 i DDB Warszawa. Przygotował dla Fundacji INSPRO szeroko dyskutowany spot „Obywatele decydują” (którego emisji odmówiły Polskie Radio i Telewizja Polska, za to pokazały go m.in. Polsat News, RMF FM i Radio Kielce). Pracował m.in. dla takich firm jak T-Mobile, Nike, McDonald’s i Ferrero.
Papaya jest niezależnym domem produkcyjnym, który specjalizuje się w produkcji contentu, filmów reklamowych, fabularnych oraz teledysków. Papaya realizuje swoje produkcje na całym świecie, prowadząc równocześnie biura w Warszawie i Londynie. Jest pomysłodawcą i organizatorem konkursu dla młodych twórców Papaya Young Directors.
Więcej informacji:
http://papaya-films.com
http://papayayoungdirectors.com
WRÓB
PAPAYA FILMS
Ostatnia aktualizacja: 19.03.2016
Nowe towarzystwo filmoznawczo-medioznawcze – co o nim wiemy?
Nowy Helios w.... Blue City
Copyright © by Stowarzyszenie Filmowców Polskich 2002 - 2024