PORTAL
start
Aktualności
Filmy polskie
Box office
Baza wiedzy
Książki filmowe
Dokument
Scenarzyści
Po godzinach
Blogi
Konkursy
SFP
start
Wydarzenia
Komunikaty
Pożegnania
Zostań członkiem SFP
Informacje
Dla członków SFP
Kontakt
ZAPA
www.zapa.org.pl
Komunikaty
Informacje
Zapisy do ZAPA
Kontakt
KINO KULTURA
www.kinokultura.pl
Aktualności
Informacje
Repertuar
Kontakt
STUDIO MUNKA
www.studiomunka.pl
Aktualności
Informacje
Zgłoś projekt
Kontakt
AKTORZY POLSCY
www.aktorzypolscy.pl
Aktualności
Informacje
Szukaj
Kontakt
FILMOWCY POLSCY
www.filmowcypolscy.pl
Aktualnosci
Informacje
Szukaj
Kontakt
MAGAZYN FILMOWY
start
O magazynie
Kontakt
STARA ŁAŹNIA
www.restauracjalaznia.pl
Aktualności
Informacje
Rezerwacja
Kontakt
PKMW
start
Aktualności
Filmy
O programie
Kontakt
Portal
SFP
ZAPA
Kino Kultura
Studio Munka
Magazyn Filmowy
Stara Łaźnia
PKMW
MENU
Czy zastanawialiście się kiedyś co robi Ponury Żniwiarz po godzinach? Czy ogląda seriale, chodzi na siłownię, a może po prostu ostro imprezuje, żeby odreagować stres? Marcin Dubiniec, reżyser Papaya Films, odpowiada na te i wiele innych pytań w filmie krótkometrażowym The Life of Death.
6-minutowa fabuła „The Life of Death” 18 marca 2016 roku miała swoją premierę w Internecie. „<Życie Śmierci> to niezwykłe spojrzenie polskiego reżysera na los bohatera, którego fachem jest odbieranie tego, co wszyscy mamy najcenniejsze. Nowy obraz Papaya w zabawny, a czasami kontrowersyjny sposób pokaże nam, jak spędza wolny czas najsmutniejszy, posłaniec najgorszych możliwych wieści. Paradoksalnie patrząc na dzień z życia Śmierci widzowie będą mogli wyciągnąć wnioski z własnego losu i spojrzeć na siebie z zupełnie innej perspektywy”, czytamy w informacji prasowej. Film kręcony był w Nowym Yorku. Film trwa około siedmiu minut.

Film można obejrzeć wchodząc na stronę PAPAYA na FB: Facebook.com/papayafilms.

Marcin Dubiniec współpracuje z Papaya od początku maja 2015 roku. Wcześniej pracował jako copywriter w agencjach reklamowych Draft FCB, G7 i DDB Warszawa. Przygotował dla Fundacji INSPRO szeroko dyskutowany spot „Obywatele decydują” (którego emisji odmówiły Polskie Radio i Telewizja Polska, za to pokazały go m.in. Polsat News, RMF FM i Radio Kielce). Pracował m.in. dla takich firm jak T-Mobile, Nike, McDonald’s i Ferrero.



Papaya jest niezależnym domem produkcyjnym, który specjalizuje się w produkcji contentu, filmów reklamowych, fabularnych oraz teledysków. Papaya realizuje swoje produkcje na całym świecie, prowadząc równocześnie biura w Warszawie i Londynie. Jest pomysłodawcą i organizatorem konkursu dla młodych twórców Papaya Young Directors.

Więcej informacji:
http://papaya-films.com
http://papayayoungdirectors.com


WRÓB
PAPAYA FILMS
Ostatnia aktualizacja:  19.03.2016
Zobacz również
Nowe towarzystwo filmoznawczo-medioznawcze – co o nim wiemy?
Nowy Helios w.... Blue City
Copyright © by Stowarzyszenie Filmowców Polskich 2002 - 2024
Scroll