PORTAL
start
Aktualności
Filmy polskie
Box office
Baza wiedzy
Książki filmowe
Dokument
Scenarzyści
Po godzinach
Blogi
Konkursy
SFP
start
Wydarzenia
Komunikaty
Pożegnania
Zostań członkiem SFP
Informacje
Dla członków SFP
Kontakt
ZAPA
www.zapa.org.pl
Komunikaty
Informacje
Zapisy do ZAPA
Kontakt
KINO KULTURA
www.kinokultura.pl
Aktualności
Informacje
Repertuar
Kontakt
STUDIO MUNKA
www.studiomunka.pl
Aktualności
Informacje
Zgłoś projekt
Kontakt
AKTORZY POLSCY
www.aktorzypolscy.pl
Aktualności
Informacje
Szukaj
Kontakt
FILMOWCY POLSCY
www.filmowcypolscy.pl
Aktualnosci
Informacje
Szukaj
Kontakt
MAGAZYN FILMOWY
start
O magazynie
Kontakt
STARA ŁAŹNIA
www.restauracjalaznia.pl
Aktualności
Informacje
Rezerwacja
Kontakt
PKMW
start
Aktualności
Filmy
O programie
Kontakt
Portal
SFP
ZAPA
Kino Kultura
Studio Munka
Magazyn Filmowy
Stara Łaźnia
PKMW
MENU
Zachęcamy do przeczytania bardzo ciekawego raportu podsumowującego rok 2014 w VOD i wideo w internecie, opublikowanego na portalu Wirtualnemedia.pl.
O najważniejszych wydarzeniach, sukcesach  i porażkach minionego roku w polskim wideo i VoD  internetowym oraz prognozach na najbliższy rok opowiadają menedżerowie z czołowych podmiotów tej branży: Cyfrowego Polsatu, Grupy Onet.pl, TVN, Grupy Wirtualna Polska, Telewizji Polskiej, Agory i Gazeta.pl oraz ekspert Gemiusa.

  Sabina Lipska, group wideo director w Grupie Onet.pl, za porażkę niezmiennie uznaje brak skutecznych narzędzi i regulacji w obszarze publikacji nielegalnych treści wideo i niespadający udział piractwa w polskim internecie. To ciągle jedna z większych barier w prawidłowym rozwoju tego sektora. Bieżący rok był, zdaniem Lipskiej, na pewno przełomowy jeśli chodzi o dynamiczny wzrost konsumpcji wideo na urządzeniach mobilnych i podejście multiplatformowe. Christian Anting, dyrektor departamentu digital i e-commerce w Grupie TVN podkreśla wzrost liczby użytkowników legalnych serwisów VoD i większe zainteresowanie serialami i treściami wyprodukowanymi specjalnie na potrzeby internetu oraz treściami tworzonymi lokalnie w Polsce. Beata Białkowska, dyrektor zarządzająca ds. marketingu w Cyfrowym Polsacie i Polkomtelu za bardzo ważne wydarzenie uważa udostępnienie po raz pierwszy na rynku polskim wysokobudżetowego serialu telewizyjnego „Na krawędzi 2” w pierwszej kolejności w internecie - w modelu płatnym, na dwa miesiące przed premierą na antenie Polsatu. Średnia oglądalność każdego z 13 odcinków serii w telewizji internetowej Ipla wynosiła ponad 200 tys. widzów.

Specjaliści oceniają też, w jaki sposób zmieni polski rynek ewentualne wejście Netfliksa.

http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/wideo-i-vod-w-polskim-internecie-podsumowanie-2014-roku-prognozy-na-2015/page:1


WRÓB
Wirtualnemedia.pl
Ostatnia aktualizacja:  6.01.2015
Zobacz również
fot. Kuba Kiljan / Kuźnia Zdjęć
Wchodzą w życie ograniczenia w reklamie dla dzieci
Artur Żurawski. Polski operator w bollywoodzkim kinie
Copyright © by Stowarzyszenie Filmowców Polskich 2002 - 2024
Scroll