Portal
SFP
ZAPA
Kino Kultura
Studio Munka
Magazyn Filmowy
Stara Łaźnia
PKMW
1 proc. udziału w widowni w sobotę i aż 1,2 proc. w niedzielę pierwszego marcowego weekendu osiągnęła w pierwszym oficjalnym badaniu TVP ABC po dwóch tygodniach od startu.
Jak podaje Telewizja Polska w swoim komunikacie prasowym, oglądalności TVP ABC w okolicy 1 proc. eksperci medialni spodziewali się optymistycznie dopiero po roku. „Tymczasem udało się go osiągnąć już w pierwszym badaniu widowni telewizyjnej i to mimo że – warto zaznaczyć - nie znalazł się on jeszcze w ofercie wielu kablówek, ani w żadnej z dwóch polskich platform satelitarnych”.
Nadający naziemnie od 15 lutego w godzinach 7:00-21:00 pierwszy ogólnie dostępny i darmowy kanał dla dzieci w ciągu dwóch pierwszych dni oficjalnego badania oglądalności (Nielsen Audience Measurement) w sobotę 1 marca miał 1 proc. ogólnych udziałów w oglądalności telewizji. Oznaczało to, że w każdej minucie przed telewizorami gromadził prawie 88 tys. widzów, a w ciągu dnia kontakt z nim miało aż 2 mln 511 tys. 482 widzów. W niedzielę, 2 marca TVP ABC osiągnęła 1,2 proc. oglądalności, przy prawie 95,5 tys. widzów w każdej minucie i 2 mln 778 tys. 504 widzów łącznie w ciągu dnia.
WRÓB
TVP
Ostatnia aktualizacja: 7.03.2014
OFAFA 2014: Cały świat animacji!
[wideo] Lenczewski i Żal zdobyli Nagrody PSC za 2013 rok
Copyright © by Stowarzyszenie Filmowców Polskich 2002 - 2024