Portal
SFP
ZAPA
Kino Kultura
Studio Munka
Magazyn Filmowy
Stara Łaźnia
PKMW
Wg danych Nielsen Audience Measuremnt w listopadzie najpopularniejszym kanałem filmowym był AXN, tuż za nim uplasowały się Comedy Central, Kino Polska oraz TVP Seriale.
W grupie wiekowej 4+ udział AXN wyniósł 0,65 proc. i był o 9,5 proc. wyższy niż w roku ubiegłym. Na drugim miejscu, pomimo spadku oglądalności znalazł się kanał Comedy Central z wynikiem 0,38 proc. Kino Polska, także ze spadkiem 0,37 proc. Na czwarte miejsce wskoczył nadający od grudnia 2010 kanał TVP Seriale (0,36 proc.).
fot. A. Kędzierska/SFP
Największy wzrost oglądalności odnotował Filmbox, którego udział wzrósł do 0,17 proc. Największą zaś stratę poniosła stacja Movies 24 (0,05 proc), w wyniku czego z końcem 2011 wycofuje się z polskiego rynku.
W grupie 16-49 tendencje przedstawiają się podobnie: liderem jest AXN (0,89 proc. udziału), za nim Comedy Central (0,68 proc.), TVP Seriale (0,48 proc.) i Kino Polska (0.44 proc.).
Warto wspomnieć o najchętniej oglądanych audycjach, gdzie aż siedem z pierwszej dziesiątki emitowanych jest przez AXN. W listopadzie przodowały seriale "CSI NY - Kryminalne zagadki Nowego Jorku", "CSI - Kryminalne zagadki Las Vegas", program kulturalny "Zoom", filmy fabularne "Piraci z Karaibów. Skrzynia umarlaka" (reż. Gore Verbinski), "Krzyżacy" (reż. A. Ford) i "Piraci z Karaibów. Klątwa Czarnej Perły" (reż. Gore Verbinski).
W grupie wiekowej 4+ udział AXN wyniósł 0,65 proc. i był o 9,5 proc. wyższy niż w roku ubiegłym. Na drugim miejscu, pomimo spadku oglądalności znalazł się kanał Comedy Central z wynikiem 0,38 proc. Kino Polska, także ze spadkiem 0,37 proc. Na czwarte miejsce wskoczył nadający od grudnia 2010 kanał TVP Seriale (0,36 proc.).
fot. A. Kędzierska/SFP
Największy wzrost oglądalności odnotował Filmbox, którego udział wzrósł do 0,17 proc. Największą zaś stratę poniosła stacja Movies 24 (0,05 proc), w wyniku czego z końcem 2011 wycofuje się z polskiego rynku.
W grupie 16-49 tendencje przedstawiają się podobnie: liderem jest AXN (0,89 proc. udziału), za nim Comedy Central (0,68 proc.), TVP Seriale (0,48 proc.) i Kino Polska (0.44 proc.).
Warto wspomnieć o najchętniej oglądanych audycjach, gdzie aż siedem z pierwszej dziesiątki emitowanych jest przez AXN. W listopadzie przodowały seriale "CSI NY - Kryminalne zagadki Nowego Jorku", "CSI - Kryminalne zagadki Las Vegas", program kulturalny "Zoom", filmy fabularne "Piraci z Karaibów. Skrzynia umarlaka" (reż. Gore Verbinski), "Krzyżacy" (reż. A. Ford) i "Piraci z Karaibów. Klątwa Czarnej Perły" (reż. Gore Verbinski).
GU
wirtualnemedia.pl
Ostatnia aktualizacja: 14.12.2011
Cyfryzacja mediów: rusza pierwszy mutlipleks
Profesjonalne szkolenia Engage 2012
Copyright © by Stowarzyszenie Filmowców Polskich 2002 - 2024