Portal
SFP
ZAPA
Kino Kultura
Studio Munka
Magazyn Filmowy
Stara Łaźnia
PKMW
Kolejne dvd z najnowszymi polskimi hitami trafią do sprzedaży jako dodatki do gazet. "Wyjazd integracyjny" kupić można z bieżącym numerem "Vivy", zaś "Listy do M." dołączone zostaną do kolejnego.
"Listy do M.", fot. TiM Film Studio
"Wyjazd..." Przemysława Angermana to wydanie książkowe (album w twardej oprawie plus płyta) z dodatkami, "Listy..." Mitji Okorna najpewniej ukażą się w tej samej formie. Oba filmy można też kupić w wersji sklepowej - w plastikowym pudełku.
Dlaczego nowe filmy debiutują w gazecie? To proste. Obniżając cenę świeżego jeszcze hitu do pułapu ok. 30zł i dodając go do popularnego tytułu prasowego, dystrybutorzy zwiększają swoje przychody. Łatwo dostępny i - co potwierdza liczba widzów w kinach* - pożądany przez publiczność film w atrakcyjnej cenie sprzedaje się w znacznie większym nakładzie, niż gdyby trafił do sklepów w cenie standardowej.
Dołączanie do wysokonakładowych magazynów płyt z popularnymi, ale debiutującymi na dvd przebojami kinowymi jest ostatnio bardzo modne. Przed paroma tygodniami z "Vivą" i "Party" można było kupić "1920 Bitwę Warszawską" Jerzego Hoffmana, a w zeszłym roku podobny los spotkał hity hollywoodzkie, m.in. "Social Network", "Czarnego łabędzia" i "Dzień dobry TV". Dowodzi to dość jednoznacznie, że era dodatków płytowych do gazet jeszcze nie przeminęła.
* - oba filmy odniosły spektakularny sukces w polskich kinach. "Listy do M." były najchętniej oglądanym filmem roku (2 331 523 widzów), a "Wyjazd integracyjny" znalazł się w pierwszej dziesiątce (923 444 widzów) zeszłorocznego zestawienia.
"Listy do M.", fot. TiM Film Studio
"Wyjazd..." Przemysława Angermana to wydanie książkowe (album w twardej oprawie plus płyta) z dodatkami, "Listy..." Mitji Okorna najpewniej ukażą się w tej samej formie. Oba filmy można też kupić w wersji sklepowej - w plastikowym pudełku.
Dlaczego nowe filmy debiutują w gazecie? To proste. Obniżając cenę świeżego jeszcze hitu do pułapu ok. 30zł i dodając go do popularnego tytułu prasowego, dystrybutorzy zwiększają swoje przychody. Łatwo dostępny i - co potwierdza liczba widzów w kinach* - pożądany przez publiczność film w atrakcyjnej cenie sprzedaje się w znacznie większym nakładzie, niż gdyby trafił do sklepów w cenie standardowej.
Dołączanie do wysokonakładowych magazynów płyt z popularnymi, ale debiutującymi na dvd przebojami kinowymi jest ostatnio bardzo modne. Przed paroma tygodniami z "Vivą" i "Party" można było kupić "1920 Bitwę Warszawską" Jerzego Hoffmana, a w zeszłym roku podobny los spotkał hity hollywoodzkie, m.in. "Social Network", "Czarnego łabędzia" i "Dzień dobry TV". Dowodzi to dość jednoznacznie, że era dodatków płytowych do gazet jeszcze nie przeminęła.
* - oba filmy odniosły spektakularny sukces w polskich kinach. "Listy do M." były najchętniej oglądanym filmem roku (2 331 523 widzów), a "Wyjazd integracyjny" znalazł się w pierwszej dziesiątce (923 444 widzów) zeszłorocznego zestawienia.
PP
Viva
Ostatnia aktualizacja: 18.05.2012
Filmy Sokurowa na dvd w "Złotej Kolekcji Filmów Sputnika"
10 najciekawszych wydań dvd/blu-ray lutego
Copyright © by Stowarzyszenie Filmowców Polskich 2002 - 2024