PORTAL
start
Aktualności
Filmy polskie
Box office
Baza wiedzy
Książki filmowe
Dokument
Scenarzyści
Po godzinach
Blogi
Konkursy
SFP
start
Wydarzenia
Komunikaty
Pożegnania
Zostań członkiem SFP
Informacje
Dla członków SFP
Kontakt
ZAPA
www.zapa.org.pl
Komunikaty
Informacje
Zapisy do ZAPA
Kontakt
KINO KULTURA
www.kinokultura.pl
Aktualności
Informacje
Repertuar
Kontakt
STUDIO MUNKA
www.studiomunka.pl
Aktualności
Informacje
Zgłoś projekt
Kontakt
AKTORZY POLSCY
www.aktorzypolscy.pl
Aktualności
Informacje
Szukaj
Kontakt
FILMOWCY POLSCY
www.filmowcypolscy.pl
Aktualnosci
Informacje
Szukaj
Kontakt
MAGAZYN FILMOWY
start
O magazynie
Kontakt
STARA ŁAŹNIA
www.restauracjalaznia.pl
Aktualności
Informacje
Rezerwacja
Kontakt
PKMW
start
Aktualności
Filmy
O programie
Kontakt
Portal
SFP
ZAPA
Kino Kultura
Studio Munka
Magazyn Filmowy
Stara Łaźnia
PKMW
MENU
Na ostatni kwartał 2012 roku Wydawnictwo Wojciech Marzec przygotowało dwie ciekawe pozycje. Już 17 października odbędzie się premiera książki "Reżyseria filmu reklamowego", znakomitych  autorów: Katarzyny i Nono Dragović, zaś 7 listopada do księgarń trafi polskie wydanie biblii każdego fotografa "Fotografia według Langforda dla fotografów, czyli jak opanować tę sztukę.


"Reżyseria filmu reklamowego" to pierwsza i jak do tej pory jedyna w Polsce książka poruszająca tematykę reżyserii i produkcji filmu reklamowego. Napisana przez fachowców z dwóch dopełniających się branż: filmowej i reklamowej. W niezwykle ciekawy i nigdzie na świecie niepraktykowany dotąd sposób zestawia punkt widzenia dyrektora kreatywnego agencji reklamowej, decydującego o tym, który z reżyserów dostanie zlecenie oraz reżysera, wykonującego to zlecenie.



Czytelnik dowie się, co zrobić, aby dostać się do branży i jak się w niej utrzymać, jak radzić sobie z klientem na planie, czego oczekuje od niego agencja reklamowa, jakie pułapki mogą czyhać na niego na każdym etapie tworzenia filmu reklamowego, zarówno wysoko, jak i niskobudżetowego. Książka jest pełnym kursem reżyserii filmowej, dostarcza szerokiej wiedzy o rzemiośle reżyserskim, przeprowadzając czytelnika przez cały proces przygotowań, produkcji i postprodukcji filmu. Bogata w anegdoty, ilustrowana przykładami storyboardów, shootingboardów, eksplikacji reżyserskich, kosztorysów i innych materiałów z prawdziwych produkcji reklamowych, zaopatrzona w przydatny słowniczek slangu branżowego, stanowi kopalnię wiedzy praktycznej.

Reżyserem filmów reklamowych można zostać niekoniecznie kończąc szkołę filmową. Książka jest więc przeznaczona zarówno dla tych, którzy  z reżyserią do tej pory niewiele mieli wspólnego, jak i dla studentów szkół filmowych, ale także dla profesjonalnych reżyserów, którzy chcieliby zacząć kręcić reklamy. Docenią ją z pewnością także pracownicy agencji reklamowych i działów marketingu, odpowiedzialnych za reklamę.

Obowiązkowa pozycja dla studentów filmówek, szkół reklamy, filmoznawców i reklamoznawców, agencji reklamowych i zawodowców zajmujących się filmem, reklamą, komunikacją i marketingiem.



Nareszcie doczekaliśmy się polskiego wydania książki "Fotografia według Langforda dla fotografów, czyli jak opanować tę sztukę". To jeden z tomów trylogii: "Fotografia według Langforda", która stanowi pełne kompendium wiedzy fotograficznej, jedno z najważniejszych wydawnictw z dziedziny fotografii na świecie.

"Fotografia według Langforda dla fotografów, czyli jak opanować tę sztukę" wprowadza do zagadnienia fotografii i omawia różnorodne umiejętności przydatne w praktyce. Podręcznik stworzony został z myślą o adeptach fotografii, bez względu na wiek. Założono, że czytelnik nie posiada żadnej teoretycznej wiedzy o fotografii, ani żadnego wykształcenia w tej dziedzinie. Niniejsza książka wyjaśnia zasady działania sprzętu, objaśnia techniki, dostarcza informacji zarówno o fotografii tradycyjnej, jak i cyfrowej, a także o materiałach i procesach, naświetlaniu i obróbce obrazu. Obrazowy język, słowniczek pojęć, ponad 400 ilustracji, zdjęć i tabel oraz ćwiczenia ułatwią zrozumienie najbardziej złożonych zagadnień fotografii.

Pozycja obowiązkowa na półce każdego, dla kogo fotografia to nie tylko hobby czy zawód, ale również pasja i sposób na życie.

Pozostałe części: Fotografia według Langforda dla każdego, czyli jak robić świetne zdjęcia oraz Fotografia według Langforda dla mistrzów, czyli jak osiągnąć doskonałość zostaną wydane w 2013 roku.

GU
wwm
Ostatnia aktualizacja:  26.09.2012
Zobacz również
Reżyser zastępcą redaktora naczelnego "Wprost"
"Łapa w łapę" - premiera rozmów państwa Łapickich
Copyright © by Stowarzyszenie Filmowców Polskich 2002 - 2024
Scroll