PORTAL
start
Aktualności
Filmy polskie
Box office
Baza wiedzy
Książki filmowe
Dokument
Scenarzyści
Po godzinach
Blogi
Konkursy
SFP
start
Wydarzenia
Komunikaty
Pożegnania
Zostań członkiem SFP
Informacje
Dla członków SFP
Kontakt
ZAPA
www.zapa.org.pl
Komunikaty
Informacje
Zapisy do ZAPA
Kontakt
KINO KULTURA
www.kinokultura.pl
Aktualności
Informacje
Repertuar
Kontakt
STUDIO MUNKA
www.studiomunka.pl
Aktualności
Informacje
Zgłoś projekt
Kontakt
AKTORZY POLSCY
www.aktorzypolscy.pl
Aktualności
Informacje
Szukaj
Kontakt
FILMOWCY POLSCY
www.filmowcypolscy.pl
Aktualnosci
Informacje
Szukaj
Kontakt
MAGAZYN FILMOWY
start
O magazynie
Kontakt
STARA ŁAŹNIA
www.restauracjalaznia.pl
Aktualności
Informacje
Rezerwacja
Kontakt
PKMW
start
Aktualności
Filmy
O programie
Kontakt
Portal
SFP
ZAPA
Kino Kultura
Studio Munka
Magazyn Filmowy
Stara Łaźnia
PKMW
MENU
BOX OFFICE
  22.02.2017
W sumie sprzedano przez trzy dni ponad 900 tys. biletów.
Na pierwszym miejscu pozostała "Ciemniejsza strona Greya" Jamesa Foleya. Ekranizacja powieści E.L. James w tygodniu, w którym wypadały Walentynki przyciągnęła znaczące rzesze widzów, jednak w sam weekend produkcja odnotowała spory spadek oglądalności. Film z Jamie Dornanem i Dakotą Johnson obejrzało jeszcze 220 610 widzów. Łączna frekwencja to 1,158 osób. To trzeci tytuł, któremu udała się sztuka przekroczenia miliona widzów w tym roku w kinach.

Na drugim miejscu znalazła się "Sztuka kochania. Historia Michaliny Wisłockiej". Dramat biograficzny Marii Sadowskiej wciąż przyciąga znaczące rzesze widzów. Tym razem, po spadku sięgającym 30 proc. obejrzało go 113 197 osób. W sumie, po czterech tygodniach wyświetlania - 1,397 mln sprzedanych biletów.


Magdalena Boczarska w filmie "Sztuka kochania. Historia Michaliny Wisłockiej", fot. Next Film.

Wielu widzów chętnie wybiera seanse animacji "LEGO® BATMAN: FILM". Tym razem produkcję Warnera obejrzało 103 256 kinomanów, a łącznie blisko 388 tys. widzów.

Frekwencja po raz kolejny znajduje się na bardzo wysokim poziomie. Łącznie sprzedano 904 611 biletów. To najlepszy, za wyjątkiem poprzedniego, weekend tego roku.

Najlepsze weekendy pod względem frekwencji w 2017 roku

1. Tydzień 6. (10-12.02.2017) - premierowy weekend filmu "Ciemniejsza strona Greya" - 1 137 342  widzów.
2. Tydzień 7. (17-19.02.2017) - drugi weekend filmu "Ciemniejsza strona Greya" - 904 611 widzów.
3. Tydzień 4. (27-29.01.2017) - premierowy weekend filmu "Sztuka kochania. Historia Michaliny Wisłockiej" - 863 944 widzów.
4. Tydzień 1. (06-08.01.2017) - premierowy weekend filmu "Sing" - 852 493 widzów.
5. Tydzień 5. (03-05.02.2017) - drugi weekend filmu "Sztuka kochania. Historia Michaliny Wisłockiej" - 756 326 widzów.
6. Tydzień 2. (13 -15.01.2017) - drugi weekend filmu "Sing" - 659 303 widzów.
7. Tydzień 3. (20 - 22.01.2017) - trzeci weekend filmu "Sing" - 626 713 widzów.

Na czwartym miejscu wystartowała najwyżej notowana nowość, produkcja familijna "Był sobie pies". Film Lasse'a Halllströma obejrzało bardzo przyzwoite 88 852 widzów. Liczba ekranów wyniosła 132, więc średnia widzów na ekran okazała się być w przypadku tego tytułu najwyższa w tym tygodniu - 673 osoby.


Dennis Quaid w filmie "Był sobie pies", fot. Monolith Films.

Oczko niżej znalazła się polska propozycja. Jest nią komedia obyczajowa "PolandJa" w reżyserii Cypriana T. Olenckiego. Film z Izabelą Kuną obejrzało na starcie 80 003 widzów. W przypadku tego tytułu średnia widzów na kopię też była niezła - 500 osób.

Najniższy spadek oglądalności w tym tygodniu odniósł weteran polskich kin, animacja "Sing". Produkcję obejrzało kolejnych 48 615 widzów. W sumie, po siedmiu tygodniach dystrybucji, oszałamiający rezultat - ponad 1,536 mln widzów.

Na ósmym miejscu wystartował najnowszy obraz Martina Scorsese, "Milczenie". Obraz z Andrew Garfieldem obejrzało na starcie 34 316 kinomanów.


Andrew Garfield w filmie "Milczenie", fot. Gutek Film.

W kinach pojawił się także horror w reżyserii Gore'a Verbinskiego. "Lekarstwo na życie" obejrzało 31 073 widzów w pierwszy weekend wyświetlania.

Pozostałe filmy nie przedostały się do czołowej dziesiątki. Dramat religijny "Zerwany kłos" w reżyserii Witolda Ludwiga obejrzało 24 305 widzów na 89 kopiach. Jeden z oscarowych faworytów, film "Moonlight" wybrało 15 879 widzów na 87 kopiach. Szwajcarski film familijny "Alpejska przygoda" zainteresował 2 872 kinomanów na 25 kopiach. Natomiast niemiecki film akcji "Wściekły Nick" przyciągnął przed ekrany 217 widzów na 20 ekranach.


Ashton Sanders w filmie "Moonlight", fot. Solopan.

Premiery od najbliższego piątku: nagradzany obraz "Pokot" Agnieszki Holland; amerykański dramat "Ukryte działania"; film akcji "xXx: Reaktywacja"; dramat z Natalie Portman "Planetarium"; komedia romantyczna "Porady na zdrady"; dramat "Praktykant"; animacja "Barbie w świecie gier"; niemiecki film familijny "Wielka wyprawa Molly".
Paweł Zwoliński
Informacja własna/ BoxOffice.pl
Zobacz również
fot. UIP
Tydzień
17 - 19 LUTEGO 2017
tytuł:
Widzów od prem.
Kopii
Otw. Widzów
Otw. Dni
Widzów / Weekend
1 158 044
404
220 610
Tydzień: 6, pozycja: 1
506 607
500 757
1 397 816
312
113 197
Tydzień: 6, pozycja: 2
1 107 370
163 023
Tydzień: 5, pozycja: 1
748 214
244 687
Tydzień: 4, pozycja: 1
282 489
267 922
LEGO® BATMAN: FILM (2017)
Warner Bros. Entertainment Polska Sp. z o. o.
387 799
249
103 256
Tydzień: 6, pozycja: 3
198 644
147 984
Był sobie pies (2017)
Monolith Films
94 922
132
88 852
3
88 852
PolandJa (2017)
Mówi Serwis
80 003
160
80 003
3
80 003
Sing (2016)
UIP
1 536 953
250
48 615
Tydzień: 6, pozycja: 4
1 430 736
67 101
Tydzień: 5, pozycja: 2
1 276 134
116 256
Tydzień: 4, pozycja: 2
1 066 635
125 240
Tydzień: 3, pozycja: 1
803 298
122 235
Tydzień: 2, pozycja: 1
528 575
172 325
John Wick 2 (2017)
Monolith Films
133 899
107
35 297
Tydzień: 6, pozycja: 5
50 700
50 700
Milczenie (2016)
Gutek Film
36 870
114
34 316
3
34 316
Lekarstwo na życie (2016)
Imperial - Cinepix
31 073
110
31 073
3
31 073
La La Land (2016)
Monolith Films
677 932
223
25 334
Tydzień: 6, pozycja: 6
597 373
41 222
Tydzień: 5, pozycja: 3
494 737
69 107
Tydzień: 4, pozycja: 3
347 732
104 155
Tydzień: 3, pozycja: 2
141 835
102 435
Copyright © by Stowarzyszenie Filmowców Polskich 2002 - 2024
Scroll