Media Desk zaprasza na Laboratorium Innowacji
W dniach 23-24 kwietnia w Warszawie odbędzie się Laboratorium Innowacji - konferencja i warsztaty Media Desk Polska poświęcone kwestii "W jaki sposób rozwijać, produkować, finansować i dystrybuować projekty transmedialne?".

W ciągu ostatnich kilku lat obserwujemy znaczące zmiany w sposobie oglądania telewizji. Nowe platformy (telefony komórkowe, tablety) stają się tzw „drugim ekranem „, który coraz częściej konsultujemy jednocześnie
oglądając telewizję. Ponadto publiczność chce brać coraz bardziej aktywny udział w emisjach, wymieniać uwagi na temat uczestników, śledzić swych bohaterów także poza programem. Projekty medialne takie jak cross-media i transmedia są odpowiedzią na zachodzące trendy ponieważ umożliwiają interakcje z publicznością i uwzględniają różnorodne poziomy jej zaangażowania - piszą organizatorzy konferencji.



Podczas dwudniowego eventu prelekcje wygłoszą: dyrektor ds. rozwoju cyfrowego w France Television Distribution Christophe Cluzel. niezależny producent filmowy Peter De Maegd, pisarz i producent Jean Pierre Magro, pisarka oraz instruktorka z dziedziny narracji transmedialnej Alison Norrington, czołowy przedstawiciel w dziedzinie eksploracji hybrydowych form narracji Michel Reilhac. Dyskusje moderować będzie ekspertka w dziedzinie alternatywnych form komunikacji marketingowej Natalia Hatalska. Warsztaty “Poeksperymentuj z transmedia” poprowadzą specjalistka od wieloplatformowych strategii treści Urszula Gleisner oraz ekspert do spraw gier i polskiego rynku Tadeusz Zieliński.

Podczas konferencji dystrybuowany będzie raport „Gry wideo - medium przyszłości” autorstwa Tadeusza Zielińskiego.
RP / Media Desk Polska  18 kwietnia 2013 11:29
Scroll