W trakcie Międzynarodowego Festiwalu Camerimage miało miejsce niezwykłe spotkanie poświęcone tworzeniu zdjęć do przebojowej produkcji Pixar "W głowie się nie mieści".
W trakcie Międzynarodowego Festiwalu Camerimage, odbył się pierwszy panel branżowy. Wojtek Wawszczyk z Human Ark opowiadał o postprodukcji w filmach animowanych.
Dyskusja o rozwiązaniach prawnych w Regionie Morza Bałtyckiego, wyzwania świata cyfrowego (w tym piractwo), sektor gier na komórki, prezentacje poszczególnych firm oraz dyskusja o przyszłości branży gier - to główne punkty drugiego i zarazem ostatniego dn
Takie pytanie nie padło na konferencji "Mastering the Game", która trwa w Krakowie. Nie ma raczej tego typu zagrożenia, acz nie ma też żadnych wątpliwości, że filmowcy powinni bacznie przyglądać się poczynaniom kolegów i koleżanek z branży gier.
Polskie biuro Kreatywnej Europy przedstawiło pierwsze wyniki badań polskiej sceny gamingowej przeprowadzonych z okazji Digital Dragons 2015.
- Gry komputerowe to poza rozrywką i edukacją, ogromny biznes i atrakcyjny rynek pracy. Dlaczego warto się nim zainteresować?
Postprodukcja, czyli między ostatnim dniem zdjęciowym a wykonaniem kopii wzorcowej.
We wtorek, 25 listopada 2014 roku w stołecznym Skwerze Hoovera, odbyła się konferencja "Game Story - między filmem a grą".
O pracy przy powstawaniu trylogii "Hobbit" Petera Jacksona z animatorem z firmy Weta Digital, a zarazem członkiem Stowarzyszenia Filmowców Polskich, Maciejem Sznablem rozmawia Paweł Zwoliński.
Marek Żydowicz wprowadzając do programu Camerimage 2013 Konkurs Filmów 3D otworzył debatę o przyszłości stereografii. Pytamy o nią Barry’ego B. Sandrew, pioniera efektów wizualnych, przewodniczącego jury nowej konkurencji.