Czy można zrobić wzór na koszty filmu, który będzie uwzględniał różne budżety, rozmach przedsięwzięcia, liczebność ekipy, gatunek filmu i inne twarde i miękkie czynniki? Nie jest to niewyobrażalne. Czy można pójść dalej i opracować wzór ostatecznego „wyni
Wielokrotnie słyszeliśmy o aniołach biznesu, jednakże nader rzadko spotykamy ich na filmowej ścieżce. Na Off Camera Pro Industry poznaliśmy kulisy współpracy inwestora zewnętrznego z polską kinematografią. W panelu poświęconym „Córce trenera” wzięli udzi
Kwiecień 2018 obfitował w pomyślne dla SFP-ZAPA rozstrzygnięcia na polu reemisji. Sąd Apelacyjny w Poznaniu prawomocnie zatwierdził tabele wynagrodzeń za reemisję kablową ze stawką 2,2 proc. dla SFP-ZAPA, a ostatni bezumownie działający członek Polskiej I
Nieodzownym elementem współpracy ZAPA z organizacjami zbiorowego zarządzania (ozz) z innych krajów stała się wymiana informacji w zakresie pozyskiwania i przekazywania tantiem należnych autorom. Dotyczy to zarówno informacji o przynależności uprawnionych
Jak działa mechanizm pobierania i wypłaty tantiem, jakie umowy muszą być zawarte, jaki wpływ na pole nadań telewizyjnych może mieć rozwój nowych technologii oraz sposobów korzystania z utworów audiowizualnych?
Czy warto mieć inwestora prywatnego i co musimy mu oddać, żeby go mieć?
"Lepiej za mniej, czyli mikrobudżet w praktyce" – to tytuł panelu na Off Camera Pro Industry.
Z Ireną Strzałkowską, przedstawicielką Polski w Funduszu Eurimages, rozmawia Marcin Zawiśliński
Z Roberto Olla, dyrektorem zarządzającym Eurimages, w nowym numerze „Magazynu Filmowego” (nr 1/2017), rozmawia Marcin Radomski.
Z Agnieszką Odorowicz, członkiem zarządu Cyfrowego Polsatu, o Cyfrowej Strefie Twórców rozmawia Marcin Zawiśliński.