jeśli za pomocą crowdfundingu producent zbierze 50 proc. budżetu filmu oraz posiada wkład własny na poziomie 20 proc., Silesia – jeśli tylko wniosek nie ma błędów formalnych – dofinansuje pozostałe 30 proc.
Z Martą Habior rozmawia Artur Zaborski
Z Agnieszką Odorowicz rozmawia Barbara Hollender.
28 września 2015 roku w warszawskim kinie Kultura odbyła się konferencja prasowa, której tematem było uruchomienie Polsko-Niemieckiego Funduszu Filmowego.
Coraz śmielej sięgamy do kieszeni Funduszu Eurimages, coraz chętniej wchodzimy też w koprodukcje, ale moglibyśmy to czynić jeszcze częściej.
Do 14 sierpnia 2015 roku można składać wnioski do Polsko-Niemieckiego Funduszu Co-developmentowego, którego operatorem jest Polski Instytut Sztuki Filmowej.
Rynek filmowy: Rozmowa z Tomaszem Dąbrowskim, kierującym FIlm Commision Poland
Regionalny Fundusz Filmowy w Poznaniu w ostatnich latach ulegał zasadniczym zmianom. Jest ściśle związany z poznańską komisją filmową, która, choć młoda i dopiero się rozwija, chce w pełni wykorzystać potencjał miasta i jego atrakcyjną lokalizację.
Z Ireną Strzałkowską, przedstawicielką Polski w funduszu Eurimages, w 25. rocznicę jego powstania rozmawia Marcin Zawiśliński.
Mazowiecki Fundusz Filmowy jest jednym z najbardziej stabilnych i rozwojowych regionalnych funduszy filmowych w Polsce. Przed tutejszą komisją filmową stoją jednak niełatwe zadania.