PORTAL
start
Aktualności
Filmy polskie
Box office
Baza wiedzy
Książki filmowe
Dokument
Scenarzyści
Po godzinach
Blogi
Konkursy
SFP
start
Wydarzenia
Komunikaty
Pożegnania
Zostań członkiem SFP
Informacje
Dla członków SFP
Kontakt
ZAPA
www.zapa.org.pl
Komunikaty
Informacje
Zapisy do ZAPA
Kontakt
KINO KULTURA
www.kinokultura.pl
Aktualności
Informacje
Repertuar
Kontakt
STUDIO MUNKA
www.studiomunka.pl
Aktualności
Informacje
Zgłoś projekt
Kontakt
AKTORZY POLSCY
www.aktorzypolscy.pl
Aktualności
Informacje
Szukaj
Kontakt
FILMOWCY POLSCY
www.filmowcypolscy.pl
Aktualnosci
Informacje
Szukaj
Kontakt
MAGAZYN FILMOWY
start
O magazynie
Kontakt
STARA ŁAŹNIA
www.restauracjalaznia.pl
Aktualności
Informacje
Rezerwacja
Kontakt
PKMW
start
Aktualności
Filmy
O programie
Kontakt
Portal
SFP
ZAPA
Kino Kultura
Studio Munka
Magazyn Filmowy
Stara Łaźnia
PKMW
MENU
W dniach 4-6 marca 2015 roku Szkołę Wajdy odwiedzi specjalista od strategii budowania publiczności oraz analityk rynku filmowego Peter Buckingham.
Peter Buckingham poprowadzi 5 marca 2015 roku otwarte seminarium przedstawicieli polskiej branży filmowej oraz warsztaty dla uczestników programów dla Producentów Kreatywnych oraz EKRAN+ . Uczestnicy spotkania z ekspertem będą mogli poznać najnowsze rozwiązania związane  z dotarciem do potencjalnego widza na etapie developmentu, produkcji i dystrybucją filmowej.
 
Peter Buckhingham posiada trzydziestoletnie doświadczenie w branży filmowej związane z niemal każdym jej aspektem – od produkcji poprzez dystrybucję i sprzedaż. Działał przy wielu prestiżowych projektach, takich jak pierwsza na świecie sieć kin cyfrowych Digital Screen Network (DSN) w Wielkiej Brytanii oraz internetowa platforma informacyjna Find Any Film. Wieloletnie doświadczenie na rynku kinowym pozwoliło mu na opracowanie szeregu strategii związanych ze współpracą z twórcami i firmami, a także instytucjami kulturalnymi w celu zaangażowania widowni w projekty filmowe.

W dniu 5 marca 2015 roku Szkoła Wajdy zaprasza na otwarte seminarium skierowane do producentów i dystrybutorów, poświęcone technikom budowania i docierania do widowni dla produkcji filmowych.

Jak dotrzeć do współczesnego widza? Czy produkcje lokalne mają szansę współzawodniczyć z Hollywood? Jakie nowe modele biznesowe pomogą filmowcom na tworzenie filmów, które przyciągną widza do kina? – to podstawowe zagadnienia, jakie zostaną poruszone podczas spotkania z Peterem Bukchingamem. Głównym celem seminarium i warsztatów będzie próba odkrycia nowej perspektywy, która pozwoli wprowadzić innowacyjne strategie na polski rynek filmowy i wesprze polskich filmowców oraz dystrybutorów w dotarciu do publiczności zaangażowanej w ich ofertę kinową.

Otwarte seminarium w dniu 5 marca poświęcone będzie zrozumieniu potencjalnego widza jako konsumenta na konkurencyjnym rynku oraz strategiom, dzięki którym można do niego dotrzeć z atrakcyjną propozycją filmową. Peter Buckingham zaprezentuje jak już w fazie developmentu traktować film jak produkt skierowany do konkretnego widza i jak takie podejście pomaga w zbudowaniu silnej grupy odbiorców dla swojej produkcji. W trakcie  warsztatów uczestnicy będą mogli przetestować swoje pomysły, poznać nowoczesne techniki kreatywnego rozwoju projektów i strategie poszukiwań międzynarodowych partnerów do współpracy.

Seminarium odbędzie się w Centrum Konferencyjno- Szkoleniowym, przy ul. Bobrowieckiej 9, budynek A, sala Recepcyjna (w bliskim sąsiedztwie Szkoły Wajdy).

PZ
Wajda School
Ostatnia aktualizacja:  3.03.2015
Zobacz również
Oscar w Muzeum Kinematografii
48 Hour Film Project także we Wrocławiu
Copyright © by Stowarzyszenie Filmowców Polskich 2002 - 2024
Scroll