PORTAL
start
Aktualności
Filmy polskie
Box office
Baza wiedzy
Książki filmowe
Dokument
Scenarzyści
Po godzinach
Blogi
Konkursy
SFP
start
Wydarzenia
Komunikaty
Pożegnania
Zostań członkiem SFP
Informacje
Dla członków SFP
Kontakt
ZAPA
www.zapa.org.pl
Komunikaty
Informacje
Zapisy do ZAPA
Kontakt
KINO KULTURA
www.kinokultura.pl
Aktualności
Informacje
Repertuar
Kontakt
STUDIO MUNKA
www.studiomunka.pl
Aktualności
Informacje
Zgłoś projekt
Kontakt
AKTORZY POLSCY
www.aktorzypolscy.pl
Aktualności
Informacje
Szukaj
Kontakt
FILMOWCY POLSCY
www.filmowcypolscy.pl
Aktualnosci
Informacje
Szukaj
Kontakt
MAGAZYN FILMOWY
start
O magazynie
Kontakt
STARA ŁAŹNIA
www.restauracjalaznia.pl
Aktualności
Informacje
Rezerwacja
Kontakt
PKMW
start
Aktualności
Filmy
O programie
Kontakt
Portal
SFP
ZAPA
Kino Kultura
Studio Munka
Magazyn Filmowy
Stara Łaźnia
PKMW
MENU
Telewizja Polska od stycznia do września 2014 roku zanotowała dodatni wynik finansowy brutto na poziomie 60,9 mln zł. Rezultat ten jest lepszy od zeszłorocznego w analogicznym okresie o 58,5 mln zł, kiedy zysk wyniósł 2,3 mln zł.
Zdaniem nadawcy, podstawowymi przyczynami znacznie lepszego wyniku są: decyzja KRRiT o przesunięciu na styczeń 2014 abonamentu dotyczącego 2013 roku w kwocie 38,7 mln zł, wzrost przychodów reklamowych i sponsorskich, a także ograniczenie kosztów, w wyniku oszczędności i ostrożnego gospodarowania budżetem Spółki.

  „Spółka ma stabilną sytuację w zakresie płynności finansowej”, czytamy w komunikacie prasowym.-  „W okresie dziewięciu miesięcy br. w stosunku do ubiegłego roku przychody abonamentowe wzrosły o 108,4 mln zł. Wielkość wpływów abonamentowych, mimo odwrócenia obserwowanego w poprzednich latach trendu spadkowego, jest wciąż znacznie mniejsza niż przed kilku laty i niewspółmierna do ponoszonych przez TVP nakładów na cele związane z powinnościami nadawcy publicznego; nie rekompensuje też dotyczących telewizji publicznej ustawowych ograniczeń w zakresie prawa do nadawania reklam”.

Przychody TVP z reklamy i sponsoringu z w tym okresie okazały się wyższe niż zaplanowane i większe w stosunku do analogicznego okresu w zeszłym roku. Na wzrost przychodów z reklamy i sponsoringu Spółki wpływ miały przede wszystkim: poprawa koniunktury na rynku reklamy telewizyjnej i optymalizacja polityki handlowej.
Koszty działalności operacyjnej wyniosły 1 mld 19,6 mln zł i są w porównaniu do analogicznego okresu 2013 roku  niższe o 13,0 mln zł.
 


WRÓB
TVP
Ostatnia aktualizacja:  25.10.2014
Zobacz również
fot. TVP SA
"Papusza" podbiła... Waterloo!
"Chłopi" po rekonstrukcji w nowych barwach
Copyright © by Stowarzyszenie Filmowców Polskich 2002 - 2024
Scroll