Portal
SFP
ZAPA
Kino Kultura
Studio Munka
Magazyn Filmowy
Stara Łaźnia
PKMW
KSIĄŻKI FILMOWE
Artur Choliński
Wolters Kluwer business
Warszawa, 2013
stron: 384
Pionierska na naszym rynku książka, podejmująca problematykę produktu, usługi, logo lub innych identyfikatorów firmy bądź marki (product placement ) w sposób dźwiękowy lub wizualny w różnych nośnikach rozrywki: filmach fabularnych, serialach i innych programach telewizyjnych, słuchowiskach radiowych, spektaklach teatralnych, powieściach, komiksach, tekstach piosenek, teledyskach, grach komputerowych itp. W ostatnich latach obserwuje się dynamiczny wzrost popularności tej formy promocji zarówno w kinie, jak i w innych środkach przekazu.
Szczególnie wiele miejsca poświęcono tematom: istota i znaczenie product placement, cechy wspólne i rozbieżne z reklamą, sponsoringiem, public relations/publicity; przykłady stosowania product placement oraz korzyści i ograniczenia z nim związane; możliwości kreacji product placement; planowanie i organizacja działań z zakresu product placement; problemy etyczne i prawne związane ze stosowaniem product placement; kierunki rozwoju product placement w przyszłości oraz modele oddziaływania product placement na konsumenta; wyniki badań skuteczności product placement.
JA
opis redakcji
31.01.2014
Copyright © by Stowarzyszenie Filmowców Polskich 2002 - 2024