PORTAL
start
Aktualności
Filmy polskie
Box office
Baza wiedzy
Książki filmowe
Dokument
Scenarzyści
Po godzinach
Blogi
Konkursy
SFP
start
Wydarzenia
Komunikaty
Pożegnania
Zostań członkiem SFP
Informacje
Dla członków SFP
Kontakt
ZAPA
www.zapa.org.pl
Komunikaty
Informacje
Zapisy do ZAPA
Kontakt
KINO KULTURA
www.kinokultura.pl
Aktualności
Informacje
Repertuar
Kontakt
STUDIO MUNKA
www.studiomunka.pl
Aktualności
Informacje
Zgłoś projekt
Kontakt
AKTORZY POLSCY
www.aktorzypolscy.pl
Aktualności
Informacje
Szukaj
Kontakt
FILMOWCY POLSCY
www.filmowcypolscy.pl
Aktualnosci
Informacje
Szukaj
Kontakt
MAGAZYN FILMOWY
start
O magazynie
Kontakt
STARA ŁAŹNIA
www.restauracjalaznia.pl
Aktualności
Informacje
Rezerwacja
Kontakt
PKMW
start
Aktualności
Filmy
O programie
Kontakt
Portal
SFP
ZAPA
Kino Kultura
Studio Munka
Magazyn Filmowy
Stara Łaźnia
PKMW
MENU
plakat:
Artur Choliński
Wolters Kluwer business
Warszawa, 2013
stron: 384
Pionierska na naszym rynku książka, podejmująca problematykę produktu, usługi, logo lub innych identyfikatorów firmy bądź marki (product placement ) w sposób dźwiękowy lub wizualny w różnych nośnikach rozrywki: filmach fabularnych, serialach i innych programach telewizyjnych, słuchowiskach radiowych, spektaklach teatralnych, powieściach, komiksach, tekstach piosenek, teledyskach, grach komputerowych itp. W ostatnich latach obserwuje się dynamiczny wzrost popularności tej formy promocji zarówno w kinie, jak i w innych środkach przekazu.

Szczególnie wiele miejsca poświęcono tematom: istota i znaczenie product placement, cechy wspólne i rozbieżne z reklamą, sponsoringiem, public relations/publicity; przykłady stosowania product placement oraz korzyści i ograniczenia z nim związane; możliwości kreacji product placement; planowanie i organizacja działań z zakresu product placement; problemy etyczne i prawne związane ze stosowaniem product placement; kierunki rozwoju product placement w przyszłości oraz modele oddziaływania product placement na konsumenta; wyniki badań skuteczności product placement.

JA
opis redakcji
  31.01.2014
Copyright © by Stowarzyszenie Filmowców Polskich 2002 - 2024
Scroll